Сервіс. Консультації аудитора
ПИСЬМОВІ КОНСУЛЬТАЦІЇ З ПИТАНЬ БУХГАЛТЕРСЬКОГО, ПОДАТКОВОГО ТА КАДРОВОГО ОБЛІКУ
В рамках договору обслуговування ІТС користувачі програм BAS мають можливість отримати персональні письмові консультації у експертів і аудиторів з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку.
Сервіс дає Вам можливість:
- Знизити кількість помилок у веденні обліку
- Знизити витрати часу на пошук необхідної інформації
- Підвищити свою кваліфікацію, отримавши консультації експертів
Умови отримання сервісу
- Можливість отримати безкоштовні консультації аудитора надається компаніям, які уклали договір обслуговування ІТС з компанією «РАСК. ІН-АГРО».
консультації надаються у кількості 1, 3, 6, 12 або 24 консультації, в залежності від терміну дії договору ІТС (1,3,6,12,24 міс.) - Кількість запитань в місяць може бути не більше кількості консультацій у пакеті. Невикористані безкоштовні консультації не переносяться на наступний період.
- Ви можете придбати додаткові консультації за вартістю – 450 грн. з ПДВ за консультацію.
- Сервіс доступний користувачам усіх версій програм BAS.
- Термін отримання відповіді – до 7 роб. днів.
Щоб отримати консультацію необхідно:
- зареєструвати програмний продукт у правовласника, а також в Особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС;
- активувати сервіс «Консультації аудитора» на сторінці https://portal.1c.eu/
Як правильно поставити запитання?
- Задати питання можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з Особистого кабінету користувача на сайті its.1c.ua.
- Вкажіть назву та організаційно-правову форму компанії.
- Вкажіть реєстраційний номер програмиBAS. Опишіть господарську ситуацію, яка викликала питання: сформулюйте умови, при яких вона виникла, визначте дії, які були вчинені, вкажіть всі особливості, які впливають на відповідь (режим оподаткування, період здійснення операції і т. п.)
- Чітко і грамотно формулюйте свої думки.
- Кожне питання має спрямовуватися окремим листом. У разі отримання листа, який буде містити кілька питань, не пов’язаних між собою, буде відправлений відповідь про неприйняття до розгляду звернення, яке містить кілька питань. Таким чином, необхідно визначиться з найбільш важливим питанням, і направити його аудитору.
- За кожним питанням можна задавати не більше одного уточнюючого питання. У разі надання аудитором відповіді на уточнююче запитання, консультація вважається завершеною. У разі виникнення додаткових питань користувачі можуть придбати (докупити) необхідну кількість консультацій аудитора.
Ви можете задати питання за такими темами:
- бухгалтерський облік
- відображення в обліку конкретних господарських операцій
- правила заповнення бухгалтерських (в тому числі первинних) документів
- правила заповнення та подання бухгалтерської звітності
- податковий облік
- визначення бази оподаткування податків і зборів
- порядок сплати податків і зборів
- правила заповнення та подання податкової звітності
- єдиний соціальний внесок
- виправлення помилок, відповідальність і санкції в сфері бухгалтерського обліку та оподаткування
- оплата праці та трудові відносини, кадрові питання
- соціальне страхування
- РРО, каса і безготівкові розрахунки
- бюджет
- зовнішньоекономічна діяльність
- приватне підприємництво
Не будуть прийняті до розгляду питання:
- які носять комплексний характер з необхідністю моделювання ряду ситуацій і вимагають широкого розкриття теми
- по організації та оптимізації бізнесу
- по оптимізації оподаткування і вибору організаційно-правової форми та режиму оподаткування
пов’язані з оцінкою ризиків - що стосуються правовідносин, які регулюються іноземним, регіональним і місцевим законодавством
- по складанню і оцінки юридично значущих документів (договорів, актів, претензій, позовів, наказів, інструкцій і т.д.)
- щодо заповнення форм звітності на підставі наведених даних клієнта за оцінкою проведених певним чином господарських операцій
- з ситуацій, що вимагають детального аналізу документів суб’єктів господарювання
- які носять особистий характер і не пов’язані з діяльністю суб’єктів господарювання
- сформульовані некоректно (зміст питання не дає змоги відповісти на нього коректно)
- по відображенню господарських операцій в конфігураціях BAS*
* У разі надходження в одному листі питань щодо ведення обліку та порядку відображення в конфігурації BAS, відповідь буде надано тільки на питання щодо ведення обліку. Для уточнення порядку відображення господарської операції в типових конфігураціях BAS, після отримання відповіді аудитора, слід звернутися в Службу технічної підтримки BAS.
Форма відповіді:
- Відповіді надаються тільки на питання, що стосуються господарської діяльності юридичної особи або фізичної особи-підприємця, які задає.
- Відповідь на кожне питання надається в письмовій формі, не передбачає розгорнутого аудиторського висновку, відображає думку фахівців і носить консультаційно-рекомендаційний характер.
- Рішення про застосування рекомендацій у господарській діяльності приймає безпосередньо одержувач консультації. Аудиторська компанія «НАРМС» і партнер, який надав доступ до сервісу «Консультації аудитора», не несуть юридичної та матеріальної відповідальності за результати застосування консультації в господарській діяльності користувача.
- Користувач, який поставив запитання, не має права надавати отриману відповідь або будь-яку його частину третім особам або використовувати її в своїй діяльності іншим чином, крім вирішення ситуацій, що виникають під час своєї господарської діяльності.
- Відповіді надсилаються електронною поштою, на адресу, з якої було отримано питання.
- Питання і відповіді, розглянуті в рамках сервісу «Консультації аудитора» можуть бути використані в консультаційних матеріалах без узгодження з користувачами.
- Інформація з поставлених запитань (кількість і зміст) може бути передана компанії, з яким у користувача BAS укладено договір супроводу.
Бажаєте отримати послугу?
Залишайте заявку на безкоштовну консультацію
Або телефонуйте