Головна/

Сервіс для електронного документообігу FlyDoc

FLYDOC - ОНЛАЙН СЕРВІС ДЛЯ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ

Сервіс вбудовується в програми 1С:Підприємство та BAS  і дозволяє обмінюватися юридично значимими електронними документами з користувачами програм:

  • FlyDoc
  • FREDO ДокМен
  • M.E.Doc
  • СОТА
  • через сервер обміну електронними документами ПТАХ

Сервіс підтримує роботу з електронними цифровими підписами (ЕЦП) всіх акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), в тому числі і з безкоштовними ЕЦП від Державної Фіскальної Служби України.

Можливості сервісу FlyDoc:

  • Створення, підписання, відправка, отримання, узгодження і відхилення електронних документів
  • Створення електронних документів на підставі документів системи для автоматизації бізнесу
  • Створення документів в системі для автоматизації бізнесу на підставі вхідних електронних документів
  • Зв’язок і контроль відповідності облікових документів систем для автоматизації бізнесу і електронних документів
  • Групове підписання і відправка електронних документів
  • Створення, підписання і відправка електронних документів за розкладом
  • Перевірка сертифікатів і установка позначки часу при підписанні електронних документів
  • Автоматичний прийом електронних документів
  • Відображення факсиміле на електронних документах

 

Переваги використання FlyDoc:

  • Проста інтеграція в облікові системи (1С: Підприємство 8, BAS, UA-Бюджет)
  • Повністю відкритий код. Можливість доопрацювання під індивідуальні вимоги та особливості документообігу на підприємстві
  • Звичний і зручний інтерфейс. Робота з електронними документами здійснюється в звичній системі автоматизації без необхідності додаткового навчання користувачів роботі в іншій програмі.
  • Зберігання електронних документів в єдиній базі даних облікової системи. Підготовка, підпис, відправка, отримання та зберігання електронних документів здійснюється з корпоративної системи автоматизації без необхідності додаткового обміну з іншими програмами електронного документообігу, що забезпечує єдиний стандарт резервного копіювання та збереження даних.
  • Робота з сервісом здійснюється з будь-якого робочого місця, де встановлена ​​система автоматизації, починаючи від локального комп’ютера і закінчуючи “хмарним” сервісом.
  • Гнучка система налаштування прав доступу. Розмежування прав доступу до електронних документів засобами системи для автоматизації дає можливість налаштовувати доступ користувачів по типам електронних документів і дій з ними.
  • Обмін з будь-яким клієнтом електронного документообігу (в т.ч. FREDO ДОКМ M.E.Doc, СОТА, що використовують сервер електронного документообігу ПТАХ).
 Сервіси FlyDoc: Ціна, грн.
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу “FlyDoc” для юридичної особи на 1 рік 5 000,00
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу “FlyDoc” для фізичної особи підприємця (ФОП) на 1 рік 2 500,00

 

Бажаєте підключити сервіс?

Залишайте заявку

Або телефонуйте

Отримайте консультацію безкоштовно