Головна/

Лінія консультацій для АГРО

Консультації від розробника по програмам для сільського господарства

BAS АГРО. Бухгалтерія
BAS АГРО. Бухгалтерія  елеватора, млина та комбікормового заводу

Телефони лінії консультацій
(044) 394-50-81, (067) 441 86 25
Консультації по електронній пошті
hotline@inagro.com.ua
Консультації по Skype
hot_line_in_agro
Графік роботи ЛК
понеділок – п’ятниця з 09:30 до 17:30

Консультації надаються:

  • Без обмежень по кількості
  • Тривалість 1 консультації – до 15 хвилин
  • За наявності діючої підписки ІТС+ІТС Галузевий

Консультації не надаються з таких питань:

  • що не мають відношення до програмних продуктів та BAS
  • з питань законодавства і обліку
  • щодо документу «Коригування записів регістрів»
  • по складним питанням, які вимагають віддаленого підключення або виїзду
  • щодо конфігурацій, релізи яких відрізняються від останніх
  • по питанням, пов’язаним з конфігуруваннямпрограм BAS
  • по цінам на програми

 

Процес надання консультації

Прийом дзвінка

При першому зверненні на лінію консультацій, будь ласка, повідомте такі дані:

В обов’язковому порядку:

  • Реєстраційний номер продукту
  • Найменування компанії
  • Використовувана конфігурація і номер її релізу

За запитом консультанта:

  • Код ЄДРПОУ
  • Контактні дані

При прийомі дзвінка здійснюється перевірка реєстраційного номера продукту. Якщо клієнт не має чинного договору ІТС+ІТС Галузевий, то йому надається рекомендація звернутися до відділу продажу для оформлення договору. Якщо у клієнта є діючий договір ІТС+ІТС Галузевий, клієнту надається консультація згідно даного регламенту.

Надання консультації

Якщо питання є типовими і відповідь на нього відома консультанту, то зміст відповіді на питання доводиться до користувача. Якщо відповідь не задовольняє користувача, то питання уточнюється і пропонується нова відповідь. Якщо відповідь на питання потребує докладнішого розбору ситуації, то клієнту рекомендується надіслати запит зі скріншотом на електронну адресу лінії  консультацій hotline@inagro.com.ua. В такому випадку клієнтові відправляється відповідь в електронному вигляді.

Крім того, клієнту може бути рекомендовано:

  • віддалене підключення
  • навчання
  • виїзд консультанта

Бажаєте отримувати консультації

Залишайте заявку

або телефонуйте

Отримайте консультацію безкоштовно