Головна/

Сервіс. Регламент роботи лінії консультацій

РЕГЛАМЕНТ РОБОТИ ЛІНІЇ КОНСУЛЬТАЦІЇ

Область застосування документа

Цей документ регламентує процес надання консультацій в рамках договору обслуговування 1С:Підприємство співробітниками Компанії «РАСК. ІН-АГРО». У документі представлені обов’язкові процедури і правила, яких необхідно дотримуватися.

Терміни, визначення, скорочення

ЛК – безкоштовна лінія консультацій, співробітники якої здійснюють консультування користувачів, які мають діючий договір ІТС.

ПП – програмний продукт.

Договір ІТС – Договір на надання інформаційно-технологічного супроводу.

Коротка консультація – консультація не більше 15 хвилин, надана в телефонному режимі.

 

Загальні положення

Консультації на лінії консультацій надаються з 09:30 до 17:30 з понеділка по п’ятницю
по телефону: (044) 394-50-81, (067) 441 86 25

  • по електронній пошті hotline@inagro.com.ua
  • за допомогою сервісу віддаленого доступу – Персональний менеджер, Персональний консультант

 

Обмеження з питань на лінії консультацій

 

Консультації в рамках лінії консультацій не надаються з таких питань:

  • з питань, що не мають відношення до програмних продуктів 1С:Підприємство та BAS
  • з питань законодавства і обліку
  • щодо документу «Коригування записів регістрів»
  • по складним питанням, які вимагають віддаленого підключення або виїзду
  • щодо конфігурацій, релізи яких відрізняються від останніх
  • по питанням, пов’язаним з конфігуруванням 1С:Підприємство та BAS
  • по цінам на програми

 

Процес надання консультації

Прийом дзвінка

При першому зверненні на лінію консультацій, будь ласка, повідомте такі дані:

В обов’язковому порядку:

  • Реєстраційний номер продукту
  • Найменування компанії
  • Використовувана конфігурація і номер її релізу

За запитом консультанта:

  • Код ЄДРПОУ
  • Контактні дані

При прийомі дзвінка здійснюється перевірка реєстраційного номера продукту. Якщо за результатами перевірки виявилося, що клієнт не має чинного договору ІТС, то йому надається рекомендація звернутися до відділу продажів для оформлення договору ІТС. Якщо у клієнта є діючий договір ІТС, клієнту надається консультація згідно даного регламенту.

Надання консультації

Якщо питання є типовими і відповідь на нього відома консультанту, то зміст відповіді на питання доводиться до користувача. Якщо відповідь не задовольняє користувача, то питання уточнюється і пропонується нова відповідь. Якщо відповідь на питання потребує докладнішого розбору ситуації, то клієнту рекомендується надіслати запит зі скріншотом на електронну адресу лінії  консультацій hotline@inagro.com.ua. В такому випадку клієнтові відправляється відповідь в електронному вигляді.

Крім того, клієнту може бути рекомендовано:

  • віддалене підключення
  • навчання
  • виїзд консультанта

Бажаєте отримувати консультації

Залишайте заявку

або телефонуйте

Отримайте консультацію безкоштовно