850

компаній на постійному супроводі в РАСК. ІН-АГРО

Отримайте комплексний супровід роботи в програмах для агробізнесу від Розробника та Центру супроводу   з 17-річним досвідом в АПК

Ви отримуєте кваліфіковане обслуговування програм
від спеціалістів з досвідом їх розробки, впровадження та супроводу

Оперативне вирішення питань по роботі в програмі

Консультації щодо роботи в програмах на Лінії консультацій, вирішення складних питань з віддаленим підключенням (15хв. в день безкоштовно), допомога в закритті періоду.

Регулярне оновлення програми

Оперативно оновлюємо програми, як типові так і допрацьовані конфігурації, з резервним копіюванням бази даних

Розширення функціоналу програми

Розробляємо новий функціонал, звіти, документи зі знижками до 10% (за умовами тарифних пакетів)

Доступ до бази знань бухгалтера

Роз'яснення законодавства, довідники, новини, документи

Навчання роботі в програмі

Регулярно надаємо відео пояснення як працювати в програмі, як відобразити операції враховуючи зміни у законодавстві

Вартість обслуговування програм для агробізнесу

У вас є можливість обрати пакет обслуговування, враховуючи Ваші потреби і можливості

Для отримання оновлень, консультацій та підключення сервісів користувачам галузевих програм необхідно мати, як мінімум, договір інформаційно технологічного супроводу (ІТС) та та ІТС Україна Галузевий. В наші пакети супроводу вже включені ІТС ПРОФ та ІТС Галузевий. Крім того Ви отримуєте комплекс інших послуг за вигідними умовами.

ІТС ПРОФ + ІТС Галузевий від 708 грн./міс.*

 

Мінімальний пакет
обслуговування для досвідчених користувачів,
які не потребують регулярної допомоги

  • Необмежені консультації з поточних питань на Лінії консультацій розробника програми (телефон, e-mail)
  • Консультація з підключенням до 15 хв. щодня
  • Без додаткових годин на роботи
  • до 1 дня – обробка звернення
  • 1 база – оновлення програми
  • 12 в рік – консультацій аудитора
  • RDI Service – оновлення ставок мит, податків, класифікаторів
  • FREDO Звіт – сервіс здачі електронної звітності для 1 юр. особи
  • FREDO ДОКМен  – сервіс електронного документообігу для 1 юр.особи.

Вартість супроводу залежить від терміну, на який оформлюється договір обслуговування.
Вигідні умови для нових користувачів, які придбали програму –  4 місяці безкоштовного супроводу (оплачуєте 8 місяців, отримуєте 12 місяців обслуговування, за Пільговим договором 8+4 міс.)

Пільговий 12 міс.
(8+4 міс. при купівлі програми)
 12 місяців 6 місяців  3 місяці
708 грн./міс

(8500 грн. в рік)

1163 грн./міс

(13950 грн. в рік)
1260 грн./міс

(7650 грн. за 6 міс.)
1390 грн./міс

(4170 грн. за 3 міс.)

* – вартість обслуговування при оформленні  пільгового договору на 12 міс. (8+4міс.) при купівлі програми (новим користувачам)

СТАНДАРТ від 1 425 грн./міс.*

 

Рекомендуємо користувачам,
яким необхідна періодична допомога в програмі

  • Необмежені консультації з поточних питань (телефон, e-mail)
  • Консультація з підключенням до 15 хв. щодня
  • 1 година – додаткові роботи (з віддаленим підключенням)
  • до 2-х годин – обробка звернення
  • 2 бази – оновлення програми
  • 12 в рік – консультацій аудитора
  • RDI Service – оновлення ставок мит, податків, класифікаторів
  • 1 юр. особа – FREDO Звіт і FREDO ДОКМен

Вартість супроводу залежить від обсягу робіт і програми (конфігурації), яку Ви використовуєте.

* – ВАРТІСТЬ обслуговування при оформленні договору на 12 міс.

ОПТИМАЛЬНИЙ від 2 565 грн./міс.*

 

Пакет рекомендований користувачам,
що недавно почали працювати в програмі і потребують допомоги

  • Необмежені консультації з поточних питань (телефон, e-mail)
  • Консультація з підключенням до 15 хв. щодня
  • 3 години – додаткові роботи (з віддаленим підключенням)
  • до 1 години – обробка звернення
  • 4 бази – оновлення програми
  • 12 в рік – консультацій аудитора
  • RDI Service – оновлення ставок мит, податків, класифікаторів
  • 2 юр. особи – FREDO Звіт і FREDO ДОКМен

Вартість супроводу залежить від обсягу робіт і програми (конфігурації), яку Ви використовуєте.

* – вартість обслуговування при оформленні договору на 12 міс.

 

БІЗНЕС від 6 225 грн./міс.*

 

Максимальний супровід програм
з доробками для тих, кому потрібна постійна допомога фахівця

  • Необмежені консультації з поточних питань (телефон, e-mail)
  • Консультації з віддаленим підключенням (до 15 хв. Щодня)
  • Виділений консультант
  • 10 годин – додаткові роботи (з віддаленим підключенням)
  • до 30 хв. – обробка звернення
  • Без обмежень – оновлення програми
  • 12 в рік – консультацій аудитора
  • RDI Service – оновлення ставок мит, податків, класифікаторів
  • 2 юр. особи – FREDO Звіт і FREDO ДОКМен

Вартість супроводу залежить від обсягу робіт і програми (конфігурації), яку Ви використовуєте.

* – вартість обслуговування при оформленні договору на 12 міс.

 

Клієнти, які знаходяться на обслуговування, мають можливість підключити корисні сервіси,
які значно полегшують та прискорюють роботу

FREDO Звіт

Cервіс для здачі електронної звітності з систем BAS , 1С:Підприємство без проміжних файлів експорту та без додаткових обробок.

FREDO ДокМен

Сервіс для обміну електронними документами з контрагентами.

Пактум. Контрагент

Сервіс для автоматичного заповнення та актуалізації карток контрагентів в програмі на підставі даних відкритих державних реєстрів.

FlyDoc

Сервіс для обміну юридично значимими електронними документами з користувачами програм FlyDoc, FREDO ДокМен, M.E.Doc, СОТА, ПТАХ

RDI Service

Сервіс дозволяє автоматично оновлювати інформацію ставок податків та зборів, дані класифікаторів, курси валют, індекс інфляції та ін.

Опендатабот. Ризики

Сервіс дозволяє в один клік виявити ризики і убезпечити свій бізнес від недобросовісної співпраці.

Отримати консультацію або розрахунок вартості обслуговування