Майнові права інтелектуальної власності на програми BAS належать NetHelp (Польща)
Автоматизація задач обліку та управління групи компаній з повною або частковою централізацією функцій управління фінансами, закупками, побудови звітності та інших, у яких керуючі компанії та бізнес-одиниці неоднорідні з точки зору галузевої належності або експлуатованих ІТ-систем.
Коли потрібно впроваджувати BAS Управління холдингом?
- Потрібен якісний управлінський/фінансовий облік
- Підприємство включає в себе багато підрозділів, а їх звітність залишає бажати кращого
- Необхідно консолідувати бюджети і автоматизувати бізнес-аналіз
- Необхідна консолідація звітності згідно МСФЗ
- Потрібна система для комплексного управління оборотним капіталом
- Підприємство розвивається і йому необхідно підвищити ефективність управління без заміни існуючих ОС
1 420 АРМ



Кому підходить продукт?
Багатопрофільні холдинги з розрізненими видами діяльності (незалежно від напрямку діяльності)
Компанії зі складною архітектурою облікових систем і необхідністю консолідації звітності (в т.ч. коли облік ведеться в різних країнах)
Міжнародні компанії з іноземними інвестиціями. Інвестиційні компанії
Компанії з великою кількістю дочірніх підприємств
Компанії з чітким розмежуванням фронт- та бек- офісу: торгівельні мережі, виробничі компанії
МОЖЛИВОСТІ ПРОГРАМИ BAS УПРАВЛІННЯ ХОЛДИНГОМ
- Багатошаровий аналіз накопиченої інформації від загальної картини до її детального подання
- Гнучкі засоби графічного подання інформації
- Можливість використання для аналізу зовнішніх інформаційних баз
- Аналітичні панелі (дашборди) можуть включати табличні аналітичні звіти, монітори ключових показників, діаграми, в тому числі “діаграму Ганта”, “зведену таблицю бюджетування”
- Реалізовано динамічний розрахунок залежних елементів панелей при зміні зазначених елементів
- Наочний висновок порівняльної інформації інших аналітичних зрізів і похідних показників
- Інструменти управління процесом підготовки звітності, погодження та коментування показників фінансової звітності
- Інструменти, що допомагають виявити помилки у звітності
Монітор ключових показників
- Регламентація процесів обробки звітності, маршрутів узгодження, бізнес-процесів обробки облікових документів
- Автоматизація широкого спектру міжфункціональних і крос-системних бізнес-процесів
- Можливості отримання даних із зовнішніх інформаційних систем і генерації нових об’єктів в них
- Автоматичне узгодження і відхилення об’єктів, розсилка повідомлень і нагадувань
- Бізнес-логіка універсальних процесів налаштовується у користувацькому режимі без використання конфігуратора
- Функція узгодження листом дозволяє візувати документи через будь-який поштовий клієнт
- “BAS Управління холдингом” дозволяє організувати єдину систему управління ризиками, що включає:
- процедури ідентифікації та попередньої оцінки довільних ризиків
- функції планування контрольно-попереджувальних заходів для зниження можливого збитку і ймовірності реалізації ризикових подій
- облік інцидентів та план реакції на них
- наочні інструменти інтерпретації шкоди від ризиків в даних план-фактного аналізу
- “BAS Управління холдингом” дозволяє використовувати комплекс засобів підтримки прийняття рішень з урахуванням найбільш ймовірних ризиків і можливостей
- “BAS Управління холдингом” підтримує облік за МСФЗ в двох моделях: транзакційної і трансформаційної
- Для обох варіантів обліку реалізовані функції трансляції фінансової інформації НП(С)БО на план рахунків МСФЗ
- Автоматизовані більше 50 операцій з об’єктів паралельного обліку, облікові політики за якими, зазвичай, відрізняються від облікової політики НП(С)БО
- У системі реалізований пакет індивідуальної та консолідованої звітності, а також примітки до нього
- Наявні майстри класифікації фінансових інструментів і договорів оренди. Це дозволяє коректно класифікувати об’єкти обліку відповідно до IFRS 16 і IFRS 9 на підставі параметрів фінансових інструментів, меж суттєвості, структури грошових потоків
В програмі “BAS Управління холдингом” модель станів договорів, специфікацій і додаткових угод, а також можливість узгодження дозволяють автоматизувати повний життєвий цикл договору.
Реалізовано зручне управління змінами умов комерційних і фінансових договорів на основі додаткових угод. Для всіх видів договорів підтримуються додаткові угоди, вступ яких в силу означає зміну тих чи інших параметрів базового договору з певної дати.
Додаткові угоди можуть бути узгоджені з допомогою підсистеми узгодження “BAS Управління холдингом”.
- Агрегування потреби в матеріальному забезпеченні
- Автоматизація тендерних процедур, включно зі скорингом постачальників і тендерних пропозицій, контрактації
- Виконання централізованих закупівель і контролю за децентралізованими закупівлями
- Підсистема орієнтована на роботу територіально-розподілених груп компаній, в яких використовують різні системи управління запасами, і дозволяє знизити витрати на закуповувані позиції завдяки ефекту масштабу
- В програмі “BAS Управління холдингом” реалізовано зручне управління змінами умов комерційних і фінансових договорів на основі додаткових угод
Економія на масштабах закупівель
- Зниження закупівельних цін за рахунок обсягів
- Зниження транспортних витрат на од. продукції
- Отримання вигідних умов договору
- Зниження кредитного навантаження
- Підвищення якості та прозорості процесу
- Скорочення транзакційних і логістичних витрат
- Скорочення ФОП
- Автоматизація життєвого циклу від інвестиційної ідеї до завершення проєкту
- Програма “BAS Управління холдингом” дозволяє визначити декомпозицію етапів проєктів або програми взаємопов’язаних проєктів, вказати відповідальних, терміни і ресурси, що використовуються
- Ведення бюджетів проєктів, автоматичний розрахунок ключових показників ефективності
- Проведення порівняльної оцінки інвестеційних проєктів, щоб обрати дійсно оптимальний портфель проєктів
- Детальний аналіз стану, перебігу, ключових показників ефективності, а також план-фактний, “що, якщо?” або порівняльний аналіз інвестиційних проєктів
- Укрупнене і детальне планування грошових потоків, управління миттєвою і короткостроковою ліквідністю
- У платіжному календарі програми реалізовано відображення оборотів і прострочених платежів, установка достовірності джерел інформації для оцінки грошових потоків і горизонту планування, тест втрати ліквідності
- Інструменти хеджування валютних і процентних ризиків
- Автоматична реєстрація кредитних рейтингів контрагентів
- Управління рівнем заборгованості, швидке виявлення розбіжностей між графіками платежів і нарахуваннями
- Управління зобов’язаннями та контроль рівня заборгованості дебітора, автоматичне нагадування про дату оплати
- Лімітування доступне для трьох бюджетів: БДВ, БРГК, бюджету руху ресурсів
- Платіжний календар дозволяє провести прогноз «що, якщо?»
- Імовірнісна модель планування потоків, що залежить від горизонту, використовуваних джерел даних для прогнозу ліквідності, дозволяє значно поліпшити прогноз ліквідності
- Директиви заборони/дозволу платежів дозволяють швидко налаштувати прості правила обмеження платежів
- Підсистема дозволяє підвищити ефективність управління дебіторською та кредиторською заборгованостями, кредитними, валютними і процентними ризиками в умовах високої волатильності ключових макроекономічних показників
- Самостійна розробка бюджетних моделей і комплектів звітності різного призначення
- Прогнозування динаміки показників, використовуючи різні варіанти розрахунку, консолідації та розподілу показників
- Швидке формування бюджетів
- Регламентування бюджетних процесів і розподіл відповідальності між його учасниками
- Узгодження бюджетів за маршрутами будь-якої складності, автоматичні повідомлення про перебіг процесу
- Скорочення термінів і підвищення якості планування і оперативного аналізу виконання бюджетів
Бізнес-аналіз, фінансова звітність
- Багатошаровий аналіз накопиченої інформації від загальної картини до її детального подання
- Гнучкі засоби графічного подання інформації
- Можливість використання для аналізу зовнішніх інформаційних баз
- Аналітичні панелі (дашборди) можуть включати табличні аналітичні звіти, монітори ключових показників, діаграми, в тому числі “діаграму Ганта”, “зведену таблицю бюджетування”
- Реалізовано динамічний розрахунок залежних елементів панелей при зміні зазначених елементів
- Наочний висновок порівняльної інформації інших аналітичних зрізів і похідних показників
- Інструменти управління процесом підготовки звітності, погодження та коментування показників фінансової звітності
- Інструменти, що допомагають виявити помилки у звітності
Монітор ключових показників
Автоматизація бізнес-процесів
- Регламентація процесів обробки звітності, маршрутів узгодження, бізнес-процесів обробки облікових документів
- Автоматизація широкого спектру міжфункціональних і крос-системних бізнес-процесів
- Можливості отримання даних із зовнішніх інформаційних систем і генерації нових об’єктів в них
- Автоматичне узгодження і відхилення об’єктів, розсилка повідомлень і нагадувань
- Бізнес-логіка універсальних процесів налаштовується у користувацькому режимі без використання конфігуратора
- Функція узгодження листом дозволяє візувати документи через будь-який поштовий клієнт
Управління ризиками
- “BAS Управління холдингом” дозволяє організувати єдину систему управління ризиками, що включає:
- процедури ідентифікації та попередньої оцінки довільних ризиків
- функції планування контрольно-попереджувальних заходів для зниження можливого збитку і ймовірності реалізації ризикових подій
- облік інцидентів та план реакції на них
- наочні інструменти інтерпретації шкоди від ризиків в даних план-фактного аналізу
- “BAS Управління холдингом” дозволяє використовувати комплекс засобів підтримки прийняття рішень з урахуванням найбільш ймовірних ризиків і можливостей
Облік та звітність за МСФЗ
- “BAS Управління холдингом” підтримує облік за МСФЗ в двох моделях: транзакційної і трансформаційної
- Для обох варіантів обліку реалізовані функції трансляції фінансової інформації НП(С)БО на план рахунків МСФЗ
- Автоматизовані більше 50 операцій з об’єктів паралельного обліку, облікові політики за якими, зазвичай, відрізняються від облікової політики НП(С)БО
- У системі реалізований пакет індивідуальної та консолідованої звітності, а також примітки до нього
- Наявні майстри класифікації фінансових інструментів і договорів оренди. Це дозволяє коректно класифікувати об’єкти обліку відповідно до IFRS 16 і IFRS 9 на підставі параметрів фінансових інструментів, меж суттєвості, структури грошових потоків
Управління договорами
В програмі “BAS Управління холдингом” модель станів договорів, специфікацій і додаткових угод, а також можливість узгодження дозволяють автоматизувати повний життєвий цикл договору.
Реалізовано зручне управління змінами умов комерційних і фінансових договорів на основі додаткових угод. Для всіх видів договорів підтримуються додаткові угоди, вступ яких в силу означає зміну тих чи інших параметрів базового договору з певної дати.
Додаткові угоди можуть бути узгоджені з допомогою підсистеми узгодження “BAS Управління холдингом”.
Централізоване управління закупівлями
- Агрегування потреби в матеріальному забезпеченні
- Автоматизація тендерних процедур, включно зі скорингом постачальників і тендерних пропозицій, контрактації
- Виконання централізованих закупівель і контролю за децентралізованими закупівлями
- Підсистема орієнтована на роботу територіально-розподілених груп компаній, в яких використовують різні системи управління запасами, і дозволяє знизити витрати на закуповувані позиції завдяки ефекту масштабу
- В програмі “BAS Управління холдингом” реалізовано зручне управління змінами умов комерційних і фінансових договорів на основі додаткових угод
Економія на масштабах закупівель
- Зниження закупівельних цін за рахунок обсягів
- Зниження транспортних витрат на од. продукції
- Отримання вигідних умов договору
- Зниження кредитного навантаження
- Підвищення якості та прозорості процесу
- Скорочення транзакційних і логістичних витрат
- Скорочення ФОП
Управління інвестиційними проєктами
- Автоматизація життєвого циклу від інвестиційної ідеї до завершення проєкту
- Програма “BAS Управління холдингом” дозволяє визначити декомпозицію етапів проєктів або програми взаємопов’язаних проєктів, вказати відповідальних, терміни і ресурси, що використовуються
- Ведення бюджетів проєктів, автоматичний розрахунок ключових показників ефективності
- Проведення порівняльної оцінки інвестеційних проєктів, щоб обрати дійсно оптимальний портфель проєктів
- Детальний аналіз стану, перебігу, ключових показників ефективності, а також план-фактний, “що, якщо?” або порівняльний аналіз інвестиційних проєктів
Казначейство, лімітування, "фабрика платежів"
- Укрупнене і детальне планування грошових потоків, управління миттєвою і короткостроковою ліквідністю
- У платіжному календарі програми реалізовано відображення оборотів і прострочених платежів, установка достовірності джерел інформації для оцінки грошових потоків і горизонту планування, тест втрати ліквідності
- Інструменти хеджування валютних і процентних ризиків
- Автоматична реєстрація кредитних рейтингів контрагентів
- Управління рівнем заборгованості, швидке виявлення розбіжностей між графіками платежів і нарахуваннями
- Управління зобов’язаннями та контроль рівня заборгованості дебітора, автоматичне нагадування про дату оплати
- Лімітування доступне для трьох бюджетів: БДВ, БРГК, бюджету руху ресурсів
- Платіжний календар дозволяє провести прогноз «що, якщо?»
- Імовірнісна модель планування потоків, що залежить від горизонту, використовуваних джерел даних для прогнозу ліквідності, дозволяє значно поліпшити прогноз ліквідності
- Директиви заборони/дозволу платежів дозволяють швидко налаштувати прості правила обмеження платежів
- Підсистема дозволяє підвищити ефективність управління дебіторською та кредиторською заборгованостями, кредитними, валютними і процентними ризиками в умовах високої волатильності ключових макроекономічних показників
Бюджетування
- Самостійна розробка бюджетних моделей і комплектів звітності різного призначення
- Прогнозування динаміки показників, використовуючи різні варіанти розрахунку, консолідації та розподілу показників
- Швидке формування бюджетів
- Регламентування бюджетних процесів і розподіл відповідальності між його учасниками
- Узгодження бюджетів за маршрутами будь-якої складності, автоматичні повідомлення про перебіг процесу
- Скорочення термінів і підвищення якості планування і оперативного аналізу виконання бюджетів
Для чого впроваджувати "BAS Управління холдингом"
- Підприємству потрібен якісний управлінський/фінансовий облік
- Підприємство включає в себе багато підрозділів, а їх звітність залишає бажати кращого
- Підприємству, крім звітності, необхідно консолідувати бюджети і автоматизувати бізнес-аналіз
- Підприємству необхідна консолідація звітності згідно МСФЗ
- Підприємству потрібна система для комплексного управління оборотним капіталом
- Підприємство розвивається і йому необхідно підвищити ефективність управління без заміни існуючих ОС
ВАРТІСТЬ ПРОГРАМИ
Вартість програмного продукту та впровадження залежить від кількості користувачів, юр. осіб, необхідності в інтеграції з іншими системами або обладнанням.
BAS Управління холдингом | 600 000 грн. |
BAS Управління холдингом. Ліцензія для дочірніх підприємств і філій | 100 000 грн. |
Замовити демонстрацію
Супровід програми BAS Управління холдингом
від Сертифікованого Центру Супроводу РАСК. ІН-АГРО
- Оперативні консультації та вирішення питань
- Регулярне оновлення програми
- Розширення функціоналу програми, розробка звітів, документів
- Навчання користувачів роботі в програмі