Головна/Каталог програм/

Автоматизація харчової промисловості

РАСК. ІН-АГРО автоматизує спеціалізовані процеси виробництва на  підприємствах харчової промисловості.

Маємо 17-річний досвід реалізації ІТ-проектів для компаній, що займаються виробництвом спецій, харчових добавок, круп, борошна, хлібобулочних та кондитерських виробів, м’яса, ковбасних виробів, меду та ін.

Серед проектів  впровадження програм BAS, 1С:Підприємство, BPMS, ERP-систем з спеціалізовними доробками програм – розширенням функціоналу під особливості виробництва.

 

 

Система під особливості виробництва

Ми є розробником програмних продуктів і адаптуємо систему під специфіку Вашої діяльності

Досвід автоматизації харчової промисловості

Автоматизація процесів приймання / зберігання / відвантаження ТМЦ на складі з застосуванням принципів HACCP та WMS. Пересування ТМЦ по зонам: приймання, зберігання, відвантаження. Контроль основних показників якості на кожному етапі.

Побудова методології оперативного обліку в кількісних і якісних показниках з використанням галузевих документів і механізму автоматичного формування бухгалтерських документів.

Застосування декількох методик управління виробничим процесом, що підходять для фіксації ручних операцій і використання автоматичного обладнання.

Опис і автоматизація бізнес процесів підприємства з використанням BPMS (системи управління бізнес процесами).

Адаптація типових механізмів доставки товарів під потреби комбікормового заводу: формування сцепок, контроль завантаження контейнеровозів, формування супровідної документації, формування планів перевезення.

Розробки РАСК. ІН-АГРО для підприємств харчової промисловості

На підприємстві з виробництва харчових добавок було автоматизовано:

  • Створення номерів партій, ведення паспорту партії та збереження їх історії змін для подальшого аналізу.
  • Був доопрацьований модуль обліку даних по всіх групах алергенів, що дозволило скоротити час розробки технічних специфікацій та автоматизувати друк етикеток без залучення сторонніх програм. Завдяки чому працівники перестали дублювати дані в кількох програмних продуктах.

Були враховані  технологічні процеси виготовлення продукції, зокрема розрахунок основної сировини з урахуванням якісних показників.

Були реалізовані:

  • Розрахунок борошна в рецептах з урахуванням вологості.
  • Облік залишків борошна в силосах по вологості.
  • Облік браку на виробництві та по експедції.
  • Реалізований блок експедиції.
  • Формування маршрутів по доставці продукції покупцям.
  • Контроль виконання робіт водіями.
  • Вирішена проблема сезонності продукції (продажі збільшуються на великі свята, в т.ч. Великодень) та планування закупівлі сировини під неї.
  • Відтворений в системі процес ліплення ручних виробів та випікання тортів і тістечок.
  • Усунена проблема закриття бригадних нарядів за день (без додаткового навантаження працівників).
  • Для оперативного внесення даних налаштовані термінали, на яких працювали без відриву від виробництва.

На підприємстві з виробництва спецій разом з базою даних було розроблено і впроваджено систему контролю якості.

Працівники лабораторії фіксують вологість і кількість активної речовини в сировині, після чого система автоматично перераховує оперативні рецептури. Відділ контролю якості вносить дані вологості, органолептичних показників та відповідності продукції ДСТУ. Після чого сформовані сертифікати якості друкуються та видаються оптовим клієнтам.

  • Впроваджені додаткові можливості по відображенню закупівель тварин в живій вазі, як безпосередньо від виробника так і через посередника.
  • Впроваджено виробництво по різним схемам обвалки.
  • Розроблені додаткові параметри для автоматичного заповнення актів виробництва і можливості аналізу відхилень фактичних виходів продукції від нормативних показників, а також, для контролю відповідності відображуваного випуску списаному на виробництво сировини по номенклатурі і кількості.
  • Розроблений логістичний блок по формуванню доставки продукції покупцю.
  • Розрахунок потреби у сировині, залежно від виходу готової продукції.
  • Розрахунок планового виходу готової продукції, залежно від обсягу та якості сировини.
  • Відображення оперативного списання сировини у виробництво та надходження готової продукції.
  • Співставлення планового виходу готової продукції із фактичним.
  • Розподіл давальницької сировини та продукції між власниками.
  • Розрахунок виробничих послуг, залежно від обсягу списання сировини або випуску готової продукції

НАШІ ПРОЄКТИ В ХАРЧОВІЙ ПРОМИСЛОВОСТІ

20000+

робочих місць автоматизовано

Холдинг “Золотий урожай”

Найбільший виробник хліба в Україні

На підприємствах ТОВ «ТД «Золотий урожай» створена єдина інформаційна система  на базі Управління виробничим підприємством.  Завдяки цьому істотно підвищилися оперативність і якість обліку та формування звітності.

Автоматизація управління холдингом допомогла проводити дії щодо укрупнення бізнесу і включати в структуру підприємства нові виробничі майданчики, скоротити витрати і збільшити контроль над використанням матеріальних ресурсів на виробництві.

ТОВ “Укрстарч”

Виробник кукурудзяного крохмалю і крохмалопродуктів

Впроваджено систему Управління виробничим підприємством  – введена в систему вся інформація по бухгалтерському та податковому обліку та проведено закриття звітних періодів за листопад 2018 року – липень 2019 року. З 1-го серпня 2019 року програмний продукт введено  в промислову експлуатацію і бухгалтерський та податковий облік виконується користувачами в режимі реального часу.

Автоматизовано такі розділи  бухгалтерського та податкового обліку: кадровий облік, розрахунок та виплата заробітної плати, розрахунки з підзвітними особами, взаєморозрахунки з постачальниками, управління складськими запасами, облік основних засобів, розрахунок амортизації, взаєморозрахунки з покупцями.

ТОВ «Біхайв»

Переробник високоякісного монофлорного і поліфлорного меду

В результаті впровадження на підприємстві системи RASK: ВРМS. Казначейство автоматизовані:

  • бізнес-процеси узгодження заявки на витрачання грошових коштів (при цьому час від ініціювання до фактичної оплати скоротився з кількох днів до години)
  • контроль лімітів витрачання коштів і платіжний календар

Однією з переваг системи є легкість налаштування бізнес-процесу і швидке узгодження через месенджер «Telegram».

Спільними зусиллями із замовником розроблено звіт «План-фактний аналіз руху грошових коштів», що дозволяє керівництву в будь-який момент оперативно бачити інформацію про планові та фактичні рухах грошових коштів.

ТОВ "ТРИ СТАР"

Виробник кондитерських виробів

В рамках проєкту впровадження програм Управління виробничим підприємством, ІН-АГРО: Управління агрохолдингом, ІН-АГРО: Управління елеватором спеціалістами запропоновані і реалізовані важливі рішення в частині поліпшення оперативності та якості обліку, підвищення ефективності бізнес-процесів, підвищення керованості та прозорості діяльності підприємств за рахунок створення єдиної інфраструктури (ІТ-інфраструктури) і з максимальним використанням типових механізмів.

В результаті створено єдиний інформаційний простір для бухгалтерського і управлінського обліків, що дозволяє істотно підвищити оперативність і якість обліку, а також формування звітності.

Автоматизація управління компанією допомогла поліпшити ефективність бізнес-процесів компанії, керованість і прозорість діяльності структурних підрозділів.

Автоматизація процесів
підприємств харчової промисловості

Ми знайомимося  з Вашою специфікою діяльності, вимогами до ІТ-системи, робимо обстеження існуючої системи та рекомендуємо варіанти автоматизації процесів.

Ви отримуєте комплекс ІТ-послуг  від розробки/адаптації програми під специфіку діяльності Вашого підприємства до її супроводу та розвитку.

РОЗРАХУВАТИ ВАРТІСТЬ АВТОМАТИЗАЦІЇ?

Звяжіться з нами щоб отримати розрахунок ІТ-проекту для Вашої компанії

 

(067) 522-52-56  

Замовити розрахунок вартості