“Зарплата і управління персоналом” – потужний інструмент для реалізації кадрової політики підприємства, а також автоматизації різних служб підприємства, від служби управління персоналом і лінійних керівників до працівників бухгалтерії.
У конфігурації особлива увага приділяється автоматизації управлінської діяльності менеджерів з персоналу. Зокрема, конфігурація містить наступні інструменти, що дозволяють вирішувати основні завдання, з якими стикаються при плануванні як менеджери з персоналу, так і керівники різних рівнів:
- інструмент підбору кадрів, що дозволяє здійснити всю процедуру підбору кадрів, серед іншого, ведення переписки з кандидатами по електронній пошті
- інструмент з планування відпусток працівників
- інструментарій управління компетенціями та проведення атестацій
- інструментарій управління навчанням працівників;інструмент розробки схем мотивації працівників
15 000+




Автоматизація процесів за напрямками
Планування потреб в персоналі
Управління компетенціями та атестація працівників
Управління навчанням персоналу
Управління фінансовою мотивацією персоналу
Ефективне планування зайнятості персоналу
Облік кадрів і аналіз кадрового складу
Розрахунок заробітної плати персоналу
Управління грошовими розрахунками з персоналом
Розрахування податків і внесків
Відображення нарахованої зарплати і податків у витратах підприємства
Можливості програми Зарплата і управління персоналом
Планування потреб у кадрах в “Зарплата і управління персоналом”
Планування потреб у людських ресурсах здійснюється в кадровому плані.
Вихідні дані для планування можуть надходити з виробничих систем.
Кадровий план дозволяє запланувати організаційно-посадовий склад, подієвий план змін організаційно-посадового складу, фонд витрат на оплату праці.
За допомогою звітів про стан кадрового плану можна одержати оцінку ефективності робіт з набору співробітників, кількість вакантних робочих місць.
Автоматизація підбору персоналу в “Зарплата і управління персоналом”
Підсистема підбору персоналу призначена для документування та автоматизації процесу підбору та оцінки кандидатів.
Підсистема забезпечує
- зберігання особистих даних про кандидатів, як про фізичних осіб;
- зберігання матеріалів, що використовуються в процесі роботи з кандидатом, від резюме і до результатів анкетування;
- підготовку зустрічей з кандидатами і реєстрацію прийнятих рішень аж до прийняття на роботу.
Основний інструмент системи — автоматизоване робоче місце менеджера з персоналу, за допомогою якого можна здійснювати всі етапи робіт щодо заповнення вакантних робочих місць.
Управління навчанням персоналу
Підсистема навчання персоналу дозволяє
- планувати навчання співробітників на внутрішніх і зовнішніх курсах навчання
- зберігати структуру курсів, список компетенцій, які можуть бути підвищені завдяки курсу.
Фіксація факту проходження курсів і механізм проведення атестацій дозволяє контролювати ефективність навчальних заходів.
Управління компетенціями в “Зарплата і управління персоналом”
Для управління компетенціями програма забезпечує оцінку персоналу, серед іншого, контроль результатів і якості оцінки.
На підставі оцінки працівника (атестації) приймаються ключові кадрові рішення: прийом на роботу, ротації, зміна оплати праці, звільнення.
Управління фінансовою мотивацією працівників
Програма “Зарплата і управління персоналом” дозволяє розробляти й застосовувати схеми фінансової мотивації працівників з використанням різних показників ефективності діяльності (KPI) як окремого працівника, так і підприємства в цілому.
При розробці схем мотивації може бути використана довільна кількість видів нарахувань, при цьому є можливість конструювати сам алгоритм розрахунку нарахування.
Планування зайнятості персоналу
Прикладне рішення дозволяє
- планувати проведення заходів та участь працівників у внутрішніх і зовнішніх заходах підприємства,
- призначати наради й зустрічі працівників підприємства.
Для уникнення “накладок” в використанні приміщень програма надає відомості про використання приміщень підприємства, в яких ці заходи проводяться.
Планування чергових відпусток працівників підприємства здійснюється на підставі плану важливих заходів підприємства на рік і розкладу участі в них співробітників підприємства, при цьому враховуються побажання працівників і їх керівників.
Формується графік відпусток співробітників підприємства і перелік запланованих відпусток. Для затвердження графіка відпусток у програмі використовується система затвердження прийнятих рішень.
Облік кадрів і аналіз кадрового складу в “Зарплата і управління персоналом”
- Зберігання не тільки особистих даних працівників, але й службової інформації (підрозділ, посада, службові телефони та ін.)
- Реєструється і просування працівника на підприємстві: прийом на роботу, службові переміщення, відпустки та відрядження аж до звільнення
- Для зручної роботи основні функції кадрового обліку зведено в форму робочого стола з кадрового обліку
- Облік стажу роботи в організації ведеться автоматично в розрізі видів стажу
- Розрахунок стажу та пільгових видів стажу від дати прийому в організацію, а також облік стажу до прийому на роботу в організацію
- Широкий перелік звітів (списки працівників організації, рух кадрів організації, статистика кадрів організації тощо)
- Ведення військового обліку. У програмі формуються всі необхідні відомості для подання у військкомати.
Трудові відносини, кадрове діловодство
- Ведення штатного розкладу організацій з можливістю зазначення різних видів тарифних ставок, довільної кількості надбавок, додаткової інформації про штатні одиниці
- За штатним розкладом формується вся необхідна звітність
- У програмі автоматизовано кадрове діловодство, включно із заповненням уніфікованих друкованих форм:
- оформлення трудових договорів,
- прийом на роботу (форма П-1)
- кадрові переміщення працівників
- табелів обліку використання робочого часу (форма П-5)
- звільнення з організації (форма П-4 )
На підставі кадрових даних будується уніфікована форма П-2 “Особова картка”.
- Відповідно до затвердженого графіка відпусток формуються накази про надання відпустки працівникам (форма П-3).
- Ведеться облік використання відпусток .
- Є можливість відображати відпустки різних видів , у тому числі по вагітності та пологах, по догляду за дитиною, додаткову щорічну відпустку, додаткову відпустку на дітей, чорнобильську відпустку, навчальну відпустку, відпустку за свій рахунок тощо.
- Передбачені звіти для аналізу використання відпусток.
- Ведеться облік заохочень та стягнень.
- Заплановані відрядження працівників реєструються в програмі, при цьому підготовляються накази про направлення працівників у відрядження, заповнюються посвідчення (уніфікована форма).
Розрахунок і облік заробітної плати в “Зарплата і управління персоналом”
- Розробка схем мотивації працівників
- Розрахунок заробітної плати, що залежить від виробітку
- Розрахунок широкого кола нарахувань — від оплати по окладу до оплати лікарняних і відпусток по середньому заробітку
- Налаштування використовуваних нарахувань і утримань, зокрема можливість розрахунку сум нарахувань від сум на руки.
- Для розрахунку сум нарахувань і утримань в управлінському й регламентованому обліку є можливість використовувати довільні формули
- Ведення взаєморозрахунків з працівниками, а також облік витрат на оплату праці у складі собівартості продукції та послуг
- Автоматизовано весь комплекс розрахунків з персоналом, починаючи від введення документів про фактичний виробіток, оплати лікарняних листів і відпусток, аж до формування документів на виплату зарплати, міжрозрахункових виплат та депонування , а також звітності в державні наглядові органи.
- Реалізовано основні форми оплати праці, що використовуються на госпрозрахункових підприємствах: тарифна (з використанням місячних, денних і погодинних тарифних ставок) і відрядна , а також їх варіанти — погодинно-преміальна, відрядно-преміальна , непрямо-відрядна та комісійна форми
- Підтримується співпраця з працівниками на умовах укладання договору цивільно-правового характеру (ЦПХ)
- Реалізована можливість введення докладних і / або зведених табелів обліку робочого часу як первинних документів. Дані табелів використовуються системою при нарахуванні зарплати
- Автоматичне заповнення довідки про доходи співробітника в різних формах для надання в різні організації
- всі необхідні уніфіковані форми обліку праці і заробітної плати та інші необхідні звіти:
- розрахункові листки
- розрахунково-платіжні відомості (Форми П-6, П-7, довільна динамічна форма)
- платіжні відомості для отримання грошей через касу
- видаткові касові ордери
- зведення по нарахуваннях і утриманнях та інше.
- Передбачений звіт для аналізу нарахувань і утримань працівників організацій за довільний період як у вигляді докладної розрахункової відомості, з можливістю виведення не тільки сум нарахувань, а й оплаченого часу, так і у вигляді згорнутої форми без аналітики по працівниках.
Обчислення регламентованих податків
Зарплата та управління персоналом забезпечує вирахування регламентованих законодавством податків і зборів: єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, податку на доходи фізичних осіб та військового збору.
Система побудови звітів дозволяє виконувати аналіз інформації про податки і збори в різних розрізах, наприклад аналіз сукупного доходу працівників у розрізі видів доходу, суми утриманого ПДФО та суми перерахованого до бюджету за будь-який період.
Гнучка реалізація обліку нарахованої зарплати і податків дозволяє довільним чином налаштувати порядок відображення цих сум у витратах підприємства, і автоматично передати ці дані в програму “Бухгалтерія”. Для контролю відображення зарплати в регламентованому обліку можна скористатися звітом “Віддзеркалення зарплати в регламентованому обліку”.
В прикладному рішенні підтримується обмін данніми з “Бухгалтерією” редакції 1.2, 2.0
Регламентована звітність
За результатами обліку доходів, сум обчислених податків і внесків формується регламентована звітність з ПДФО, ЄСВ, звітність до ФСС, звітність до органів статистики.
Прикладне рішення інтегровано з сервісом здачі електронної звітності “Fredo Звіт”. Сервіс надає можливість безпосередньо з даних інформаційної бази програми:
- сформувати регламентовану звітність (звітність з ПДФО, ЄСВ, звітність до ФСС, звітність до органів статистики, решта звітів заповнюються за даними інформаційної бази)
- перевірити заповнення (за допомогою вбудованих камеральних перевірок) і роздрукувати документи
- зашифрувати і підписати електронним цифровим підписом (ЕЦП)
- відправити звіти в контролюючі органи і отримати квитанцію про доставку звіту за призначенням
- зберегти на електронних носіях
- отримувати розшифровки показників звітів СЕО в інформаційній базі 1С:Підприємство
Планування потреб у кадрах
Планування потреб у кадрах в “Зарплата і управління персоналом”
Планування потреб у людських ресурсах здійснюється в кадровому плані.
Вихідні дані для планування можуть надходити з виробничих систем.
Кадровий план дозволяє запланувати організаційно-посадовий склад, подієвий план змін організаційно-посадового складу, фонд витрат на оплату праці.
За допомогою звітів про стан кадрового плану можна одержати оцінку ефективності робіт з набору співробітників, кількість вакантних робочих місць.
Автоматизація підбору персоналу
Автоматизація підбору персоналу в “Зарплата і управління персоналом”
Підсистема підбору персоналу призначена для документування та автоматизації процесу підбору та оцінки кандидатів.
Підсистема забезпечує
- зберігання особистих даних про кандидатів, як про фізичних осіб;
- зберігання матеріалів, що використовуються в процесі роботи з кандидатом, від резюме і до результатів анкетування;
- підготовку зустрічей з кандидатами і реєстрацію прийнятих рішень аж до прийняття на роботу.
Основний інструмент системи — автоматизоване робоче місце менеджера з персоналу, за допомогою якого можна здійснювати всі етапи робіт щодо заповнення вакантних робочих місць.
Управління навчанням та компетенціями
Управління навчанням персоналу
Підсистема навчання персоналу дозволяє
- планувати навчання співробітників на внутрішніх і зовнішніх курсах навчання
- зберігати структуру курсів, список компетенцій, які можуть бути підвищені завдяки курсу.
Фіксація факту проходження курсів і механізм проведення атестацій дозволяє контролювати ефективність навчальних заходів.
Управління компетенціями в “Зарплата і управління персоналом”
Для управління компетенціями програма забезпечує оцінку персоналу, серед іншого, контроль результатів і якості оцінки.
На підставі оцінки працівника (атестації) приймаються ключові кадрові рішення: прийом на роботу, ротації, зміна оплати праці, звільнення.
Управління фінансовою мотивацією працівників
Управління фінансовою мотивацією працівників
Програма “Зарплата і управління персоналом” дозволяє розробляти й застосовувати схеми фінансової мотивації працівників з використанням різних показників ефективності діяльності (KPI) як окремого працівника, так і підприємства в цілому.
При розробці схем мотивації може бути використана довільна кількість видів нарахувань, при цьому є можливість конструювати сам алгоритм розрахунку нарахування.
Планування зайнятості персоналу
Планування зайнятості персоналу
Прикладне рішення дозволяє
- планувати проведення заходів та участь працівників у внутрішніх і зовнішніх заходах підприємства,
- призначати наради й зустрічі працівників підприємства.
Для уникнення “накладок” в використанні приміщень програма надає відомості про використання приміщень підприємства, в яких ці заходи проводяться.
Планування чергових відпусток працівників підприємства здійснюється на підставі плану важливих заходів підприємства на рік і розкладу участі в них співробітників підприємства, при цьому враховуються побажання працівників і їх керівників.
Формується графік відпусток співробітників підприємства і перелік запланованих відпусток. Для затвердження графіка відпусток у програмі використовується система затвердження прийнятих рішень.
Облік кадрів і аналіз кадрового складу
Облік кадрів і аналіз кадрового складу в “Зарплата і управління персоналом”
- Зберігання не тільки особистих даних працівників, але й службової інформації (підрозділ, посада, службові телефони та ін.)
- Реєструється і просування працівника на підприємстві: прийом на роботу, службові переміщення, відпустки та відрядження аж до звільнення
- Для зручної роботи основні функції кадрового обліку зведено в форму робочого стола з кадрового обліку
- Облік стажу роботи в організації ведеться автоматично в розрізі видів стажу
- Розрахунок стажу та пільгових видів стажу від дати прийому в організацію, а також облік стажу до прийому на роботу в організацію
- Широкий перелік звітів (списки працівників організації, рух кадрів організації, статистика кадрів організації тощо)
- Ведення військового обліку. У програмі формуються всі необхідні відомості для подання у військкомати.
Трудові відносини, кадрове діловодство
Трудові відносини, кадрове діловодство
- Ведення штатного розкладу організацій з можливістю зазначення різних видів тарифних ставок, довільної кількості надбавок, додаткової інформації про штатні одиниці
- За штатним розкладом формується вся необхідна звітність
- У програмі автоматизовано кадрове діловодство, включно із заповненням уніфікованих друкованих форм:
- оформлення трудових договорів,
- прийом на роботу (форма П-1)
- кадрові переміщення працівників
- табелів обліку використання робочого часу (форма П-5)
- звільнення з організації (форма П-4 )
На підставі кадрових даних будується уніфікована форма П-2 “Особова картка”.
- Відповідно до затвердженого графіка відпусток формуються накази про надання відпустки працівникам (форма П-3).
- Ведеться облік використання відпусток .
- Є можливість відображати відпустки різних видів , у тому числі по вагітності та пологах, по догляду за дитиною, додаткову щорічну відпустку, додаткову відпустку на дітей, чорнобильську відпустку, навчальну відпустку, відпустку за свій рахунок тощо.
- Передбачені звіти для аналізу використання відпусток.
- Ведеться облік заохочень та стягнень.
- Заплановані відрядження працівників реєструються в програмі, при цьому підготовляються накази про направлення працівників у відрядження, заповнюються посвідчення (уніфікована форма).
Розрахунок і облік заробітної плати
Розрахунок і облік заробітної плати в “Зарплата і управління персоналом”
- Розробка схем мотивації працівників
- Розрахунок заробітної плати, що залежить від виробітку
- Розрахунок широкого кола нарахувань — від оплати по окладу до оплати лікарняних і відпусток по середньому заробітку
- Налаштування використовуваних нарахувань і утримань, зокрема можливість розрахунку сум нарахувань від сум на руки.
- Для розрахунку сум нарахувань і утримань в управлінському й регламентованому обліку є можливість використовувати довільні формули
- Ведення взаєморозрахунків з працівниками, а також облік витрат на оплату праці у складі собівартості продукції та послуг
- Автоматизовано весь комплекс розрахунків з персоналом, починаючи від введення документів про фактичний виробіток, оплати лікарняних листів і відпусток, аж до формування документів на виплату зарплати, міжрозрахункових виплат та депонування , а також звітності в державні наглядові органи.
- Реалізовано основні форми оплати праці, що використовуються на госпрозрахункових підприємствах: тарифна (з використанням місячних, денних і погодинних тарифних ставок) і відрядна , а також їх варіанти — погодинно-преміальна, відрядно-преміальна , непрямо-відрядна та комісійна форми
- Підтримується співпраця з працівниками на умовах укладання договору цивільно-правового характеру (ЦПХ)
- Реалізована можливість введення докладних і / або зведених табелів обліку робочого часу як первинних документів. Дані табелів використовуються системою при нарахуванні зарплати
- Автоматичне заповнення довідки про доходи співробітника в різних формах для надання в різні організації
- всі необхідні уніфіковані форми обліку праці і заробітної плати та інші необхідні звіти:
- розрахункові листки
- розрахунково-платіжні відомості (Форми П-6, П-7, довільна динамічна форма)
- платіжні відомості для отримання грошей через касу
- видаткові касові ордери
- зведення по нарахуваннях і утриманнях та інше.
- Передбачений звіт для аналізу нарахувань і утримань працівників організацій за довільний період як у вигляді докладної розрахункової відомості, з можливістю виведення не тільки сум нарахувань, а й оплаченого часу, так і у вигляді згорнутої форми без аналітики по працівниках.
Обчислення регламентованих податків
Обчислення регламентованих податків
Зарплата та управління персоналом забезпечує вирахування регламентованих законодавством податків і зборів: єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, податку на доходи фізичних осіб та військового збору.
Система побудови звітів дозволяє виконувати аналіз інформації про податки і збори в різних розрізах, наприклад аналіз сукупного доходу працівників у розрізі видів доходу, суми утриманого ПДФО та суми перерахованого до бюджету за будь-який період.
Гнучка реалізація обліку нарахованої зарплати і податків дозволяє довільним чином налаштувати порядок відображення цих сум у витратах підприємства, і автоматично передати ці дані в програму “Бухгалтерія”. Для контролю відображення зарплати в регламентованому обліку можна скористатися звітом “Віддзеркалення зарплати в регламентованому обліку”.
В прикладному рішенні підтримується обмін данніми з “Бухгалтерією” редакції 1.2, 2.0
Регламентована звітність
Регламентована звітність
За результатами обліку доходів, сум обчислених податків і внесків формується регламентована звітність з ПДФО, ЄСВ, звітність до ФСС, звітність до органів статистики.
Прикладне рішення інтегровано з сервісом здачі електронної звітності “Fredo Звіт”. Сервіс надає можливість безпосередньо з даних інформаційної бази програми:
- сформувати регламентовану звітність (звітність з ПДФО, ЄСВ, звітність до ФСС, звітність до органів статистики, решта звітів заповнюються за даними інформаційної бази)
- перевірити заповнення (за допомогою вбудованих камеральних перевірок) і роздрукувати документи
- зашифрувати і підписати електронним цифровим підписом (ЕЦП)
- відправити звіти в контролюючі органи і отримати квитанцію про доставку звіту за призначенням
- зберегти на електронних носіях
- отримувати розшифровки показників звітів СЕО в інформаційній базі 1С:Підприємство
Вартість програми
Вартість залежить від кількості користувачів, юр. осіб, необхідності в інтеграції з іншими системами або обладнанням.
Зарплата і управління персоналом | 8 400 грн. |
Зарплата і управління персоналом. Базова версія | 2 240 грн. |
Залиште заявку і ми Безкоштовно
проведемо Вам індивідуальну презентацію
зробимо індивідуальний розрахунок вартості