Головна/Каталог проектів/

Побудова єдиної інформаційної системи обліку та управління в “АГРОХОЛДИНГ 2012”

лого Агрохолдинг 2012

«Агрохолдинг 2012»

Велике підприємство, сферою діяльності якого є вирощування зернових, бобових і олійних культур із земельним банком в 30 тис. Га. Потужність елеваторів становить близько 65 тис. Тонн одноразового зберігання зерна.

Про проєкт

Автоматизовано робочих місць: 50

Впровадження системи:
Управління виробничим підприємством
ІН-АГРО: Управління агрохолдингом. Корпоративне рішення
ІН-АГРО: Управління елеватором для України

 

У четвертому кварталі 2017 р керівництвом ТОВ “АГРОХОЛДИНГ 2012” була поставлена ​​задача по впровадженню єдиної інформаційної системи для автоматизації бухгалтерського, податкового та виробничого обліку.

За основу нової системи обрано продукт «Управління виробничим підприємством для України» і галузеві рішення «ІН-АГРО: Управління агрохолдингом. Корпоративне рішення» і«ІН-АГРО: Управління елеватором і переробкою зерна».

Виконавцем для виконання робіт було обрано компанію «РАСК. ІН-АГРО» – завдяки її досвіду і високій кваліфікації співробітників у напрямку розробки галузевих рішень, оптимізації операційної діяльності компаній та організації ефективного розподілу і використання ресурсів.

Для запуску продукту обрано технологію “проектного впровадження” і стратегію впровадження “Як є”, з подальшою незначною доробкою окремих об’єктів автоматизованої системи відповідно до технічних завдань.

В даний момент роботи по проекту завершені. Фахівці компанії «РАСК. ІН-АГРО» надають консультації та технічну підтримку системи.

В результаті побудовано інформаційну систему, яка дозволяє реалізувати облікову політику в області бухгалтерського і податкового обліку та обліку виробництва – в рамках єдиного інформаційного простору.

В процесі впровадження проєкту компанія «РАСК. ІН-АГРО»:

  • проконсультувала з питань організації в новій системі єдиної методології обліку
  • провела групове навчання користувачів і індивідуальні заняття на робочих місцях
  • проконсультувала в проведенні первинного налаштування нормативних та інших вихідних даних в рамках типового функціоналу
  • за участю фахівців Замовника адаптувала бізнес-процеси з метою їх реалізації в рамках типового функціоналу впроваджуваної системи, мінімізувавши при цьому кількість доробок з бухгалтерського та податкового обліку
  • виконала доопрацювання окремих об’єктів підсистеми – під особливості деяких технологічних процедур

Роботи по проекту були розпочаті в 15 січня 2018 року і закінчено 30 серпня 2018 року, система була запущена в промислову експлуатацію. Автоматизовано понад 50 робочих місць.

 

Цікавить співробітництво?

Зв’яжіться з нами: