Головна/Каталог проектів/

Створення єдиної інформаційної системи для управління і обліку холдингу “АСТАРТА-КИЇВ”

«Астарта-Київ»

Вертикально інтегрований агропромисловий холдинг. Основними напрямками його бізнесу є виробництво цукру та супутньої продукції, зернових і олійних культур, молока і м’яса, а також переробка сої і виробництво біогазу.

Про проєкт

Автоматизовано робочих місць: 598
Впровадження системи:
Управління виробничим підприємством
ІН-АГРО: Управління агрохолдингом. Корпоративне рішення
ІН-АГРО: Управління елеватором для України

 

ТОВ фірма “Астарта-Київ” як керуюча компанія агропромхолдингу проставила перед собою завдання здійснити автоматизацію бізнес-процесів на підприємствах компанії.

До початку проекту ТОВ фірма “Астарта-Київ для ведення обліку протягом багатьох років використовувала платформу« 1С: Підприємство 7.7».

За основу нової системи продукту обрано “Управління виробничим підприємством для України” з галузевими продуктами «ІН-АГРО: Управління агрохолдингом. Комплексне корпоративне рішення» і«ІН-АГРО: Управління елеватором для Украіни» автоматично вирішує більшість питань, що накопичилися і дозволяє організувати єдиний інформаційної простір.

Підрядником для виконання даних робіт було обрано компанію «РАСК. ІН-АГРО» – розробника галузевого додатка, завдяки її досвіду і кваліфікації співробітників. Для запуску продукту ТОВ фірма «Астарта-Київ вибрала технологію» проектного впровадження і стратегію впровадження «Як є», з подальшим доопрацюванням відповідно до технічних завдань.

 

В ході проєкту:

  • встановлено програмне забезпечення;
  • підключено спеціалізоване обладнання;
  • проведено індивідуальне та групове навчання співробітників;
  • розроблено програмне забезпечення для автоматичного перенесення довідників і залишків з діючих облікових систем у систему, що впроваджується;
  • адаптовано бізнес-процеси з метою їх реалізації типових функціоналом “Управління виробничим підпріємством для України”, мінімізувавши при цьому кількість доробок з бухгалтерського та податкового обліку.

Автоматизовані підсистеми:

  • Бухгалтерський облік
  • Податковий облік
  •  Розрахунок зарплати
  • Розрахунок відрядної зарплати за нарядами
  • Управління персоналом
  • Управління грошовими коштами
  • Управління замовленнями покупців
  • Управління замовленнями в виробництві
  • Управління закупівлями
  • Управління запасами
  • Управління виробництвом
  • Управління ремонтами
  • Розрахунок собівартості продукції
  • Управління продажами

В результаті була створена єдина система обліку на підприємстві та істотно підвищилися оперативність і якість обліку та формування звітності, створено єдиний інформаційний простір підприємства.

Виконано наступні роботи:

  • Консультації по вибору програмного забезпечення і варіантам його супроводу
  • Збір і аналіз вимог замовника до автоматизованої паспортної системи
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку і управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Створення інтерфейсів і наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку і управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
  • Інтеграція з іншими системами на базі “1С:Підприємство”
  • Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Введення початкових залишків/допомога при введенні початкових залишків
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника
  • Навчання в групі в офісі замовника

Цікавить співробітництво?

Зв’яжіться з нами: