Головна/Каталог проектів/

Створення єдиної інформаційної системи на підприємствах групи компаній “Глобино”

лого Глобино

«Глобино Агро»

Одне з наймолодших підприємств групи компаній «Глобино», що активно розвивається. Основні види діяльності ТОВ “ГЛОБИНО АГРО”: рослинництво, тваринництво, послуги зі зберігання зерна (елеватор).

Про проєкт

Автоматизовано робочих місць: 15
Впровадження системи:
Управління виробничим підприємством
ІН-АГРО: Управління агрохолдингом. Корпоративне рішення

 

Поставлено завдання впровадити на підприємстві єдину систему обліку. Для реалізації завдання обрано програмні продукти: «Управління виробничим підприємством для України» і «ІН-АГРО: Управління агрохолдингом. Корпоративне рішення».

Впровадження здійснювалось на двох підприємствах: ТОВ “ГЛОБИНО АГРО” і ТОВ “М’ясо-молочний комплекс”.

В ході проекту фахівці «РАСК. ІН-АГРО» виконали наступні роботи:

  • встановили програмне забезпечення
  • підключили спеціалізоване торгове обладнання
  • провели індивідуальне та групове навчання співробітників
  • сдійснили первинні налаштування прав користувачів в рамках типового функціоналу
  • надали консультативну допомогу по роботі з налаштуванням прав користувачів
  • створили розподілену інформаційну базу і перевірили працездатність механізмів обміну
  • випробували на контрольному прикладі механізми техніко-економічного планування тваринництва і рослинництва
  • за активної участі фахівців компанії адаптували бізнес-процеси з метою їх реалізації функціоналом «Управління виробничим підпріємством для України» і «ІН-АГРО: Управління агрохолдингом. Корпоративне рішення», мінімізувавши при цьому кількість доробок з бухгалтерського та податкового обліку

На проекті працювала команда фахівців: керівник проєкту, архітектор системи, аналітики та консультанти, програмісти.

На даний момент в промислову експлуатацію введено:

  • Бухгалтерський облік і податковий облік
  • Розрахунок зарплати і кадровий облік
  • Розрахунки з підзвітними особами
  • Взаєморозрахунки з постачальниками
  • Управління складськими запасами
  • Облік витрат на виробництво
  • Розрахунок фактичної собівартості
  • Облік основних засобів, розрахунок амортизації
  • Облік продажів ТМЦ
  • Взаєморозрахунки з покупцями
  • Інтеграція з системою “Клієнт-банк”

В результаті створено єдину систему обліку на підприємстві та істотно підвищено оперативність і якість обліку та формування звітності, створено єдиний інформаційний простір підприємства.

Цікавить співробітництво?

Зв’яжіться з нами: