Створення єдиної інформаційної системи на підприємствах групи компаній “Глобино”

«Глобино Агро»
Одне з наймолодших підприємств групи компаній «Глобино», що активно розвивається. Основні види діяльності ТОВ “ГЛОБИНО АГРО”: рослинництво, тваринництво, послуги зі зберігання зерна (елеватор).



Про проєкт
Автоматизовано робочих місць: 15
Впровадження системи:
Управління виробничим підприємством
ІН-АГРО: Управління агрохолдингом. Корпоративне рішення
Поставлено завдання впровадити на підприємстві єдину систему обліку. Для реалізації завдання обрано програмні продукти: «Управління виробничим підприємством для України» і «ІН-АГРО: Управління агрохолдингом. Корпоративне рішення».
Впровадження здійснювалось на двох підприємствах: ТОВ “ГЛОБИНО АГРО” і ТОВ “М’ясо-молочний комплекс”.
В ході проекту фахівці «РАСК. ІН-АГРО» виконали наступні роботи:
- встановили програмне забезпечення
- підключили спеціалізоване торгове обладнання
- провели індивідуальне та групове навчання співробітників
- сдійснили первинні налаштування прав користувачів в рамках типового функціоналу
- надали консультативну допомогу по роботі з налаштуванням прав користувачів
- створили розподілену інформаційну базу і перевірили працездатність механізмів обміну
- випробували на контрольному прикладі механізми техніко-економічного планування тваринництва і рослинництва
- за активної участі фахівців компанії адаптували бізнес-процеси з метою їх реалізації функціоналом «Управління виробничим підпріємством для України» і «ІН-АГРО: Управління агрохолдингом. Корпоративне рішення», мінімізувавши при цьому кількість доробок з бухгалтерського та податкового обліку
На проекті працювала команда фахівців: керівник проєкту, архітектор системи, аналітики та консультанти, програмісти.
На даний момент в промислову експлуатацію введено:
- Бухгалтерський облік і податковий облік
- Розрахунок зарплати і кадровий облік
- Розрахунки з підзвітними особами
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Управління складськими запасами
- Облік витрат на виробництво
- Розрахунок фактичної собівартості
- Облік основних засобів, розрахунок амортизації
- Облік продажів ТМЦ
- Взаєморозрахунки з покупцями
- Інтеграція з системою “Клієнт-банк”
В результаті створено єдину систему обліку на підприємстві та істотно підвищено оперативність і якість обліку та формування звітності, створено єдиний інформаційний простір підприємства.
Цікавить співробітництво?
Зв’яжіться з нами: