Головна/Каталог проектів/

Автоматизація управління виробництвом борошно-круп’яної продукції ТОВ “Контакт плюс”

Лого Шостка хліб

ТОВ «Контакт Плюс»

Підприємство займається виробництвом продуктів борошномельно-круп’яної промисловості та діяльністю у галузях: рослинництво, вирощування зернових та технічних культур, тваринництво, розведення великої рогатої худоби, надання послуг у рослинництві і тваринництві, облаштування ландшафту

Про проєкт

Впровадження системи: Управління виробничим підприємством
Управління хлібобулочним та кондитерським виробництвом

Багато років фахівці ТОВ «Контакт плюс» вели управлінський та бухгалтерський облік, формували звітність, використовуючи різні облікові системи на базі продуктів 1С:Підприємство, а також таблиці Excel.

В рамках проєкту автоматизації керівництвом прийнято рішення автоматизувати виробництво продукції борошномельно-круп’яної промисловості у ПраТ “Шосткинський хлібокомбінат” у першому пріоритеті. Метою проєкту визначено: створити систему управлінського та бухгалтерського обліку, сформувати єдину інформаційну базу для бухгалтерів, кадровика, економіста, комірника, оператора та майстрів цеху.

Підрядником обрано РАСК. ІН-АГРО – компанію, яка спеціалізується в автоматизації промислових і сільськогосподарських підприємств та має галузеві IT рішення.

Для досягнення поставленої цілі впроваджені програмні продукти Управління виробничим підприємством та ІН-АГРО: Управління хлібобулочним та кондитерським виробництвом.

В рамках проєкту виконані такі роботи:

  • Визначення та узгодження облікової політики, узгодження параметрів перенесення ключових довідників і залишків;
  • Навчання користувачів;
  • Розробка та погодження шаблонів файлу Excel для формування обробок по завантаженню з файлів Excel довідників і залишків в програмі;
  • Дослідна експлуатація системи;
  • Закриття звітного періоду;
  • Доопрацювання окремих об’єктів згідно технічного завдання.

За рахунок спеціальних доробок системи, виконаних підрядником, стало можливим:

  • Робити розрахунок доплати за нічні години для працівників, які працюють по відрядній оплаті праці, доплату за роботу у недільні години;
  • Переносити дані з Excel в документ «Замовлення покупцю»;
  • За допомогою спеціальної обробки друкувати загальні друковані форми: рахунок на оплату та видаткові накладні за період, формувати податкові накладні по групі контрагентів з урахуванням повернень;
  • Відслідковувати форму оплати (готівкова/безготівкова) та можливість додавання замовлень вручну;
  • Робити розрахунок відрядної заробітної плати працівникам цеху;
  • Формувати замовлення на виробництво по випускаючому підрозділу на підставі даних з замовлень покупцю по всіх організаціях.

В рамках проєкту автоматизовані такі ділянки:

  • Управління грошовими коштами;
  • Управління запасами;
  • Управління замовленнями;
  • Управління персоналом та розрахунок зарплати;
  • Управління та облік на виробництві;
  • Управління продажами;
  • Облік основних засобів;
  • Облік транспорту;
  • Оптова торгівля.

 

Цікавить співробітництво?

Зв’яжіться з нами: