Головна/Каталог проектів/

Побудова системи обліку і управління на підприємстві групи компаній “КУСТО АГРО”

лого Кусто Агро

Група «Кусто Агро»

Частина міжнародного холдингу Kusto Group, яка заснована для побудови вертикально-інтегрованої компанії в області аграрного сектора України. Бізнес «Кусто Агро» – це виробництво і реалізація продукції рослинництва”.

Про проєкт

Автоматизовано робочих місць: 50

Впровадження системи:
Управління виробничим підприємством
ІН-АГРО: Управління агрохолдингом. Корпоративне рішення

 

ТОВ “Елеваторна компанія” Кусто Агро” є замовником робіт по автоматизації бізнес-процесів на підприємствах групи” Кусто Агро”.

Керівництвом компанії було поставлено завдання по автоматизації бухгалтерського і податкового обліку з використанням системи “Управління виробничим підприємством для України” і галузевим рішенням “ІН-АГРО: Управління агрохолдингом. Корпоративне рішення”.

До початку проєкту на підприємстві використовували облікові системи на базі програм “1С:Підприємство”, а також таблиці Excel.

В ході проєкту фахівці РАСК. ІН-АГРО виконали роботи:

  • консультування з питань організації в новій системі єдиної методології обліку
  • групове навчання користувачів і індивідуальні заняття на робочих місцях
  • консультування з первинного налаштування нормативних та інших вихідних даних
  • за участі фахівців Замовника проведені роботи по адаптації бізнес-процесів з метою їх реалізації в рамках функціоналу впроваджуваної системи
  • доопрацювання окремих об’єктів під особливості деяких технологічних процедур
  • – реалізовано два додаткових технічних завдання

В результаті створено єдиний інформаційний простір для бухгалтерського та управлінського обліку, що дозволяє істотно підвищити оперативність і якість обліку, а також формування звітності, а в цілому – поліпшити ефективність бізнес-процесів компанії, керованість та прозорість діяльності структурних підрозділів.

При побудові управлінського обліку були реалізовані обміни даними з базою регламентованого обліку, що дозволило істотно знизити трудові витрати за рахунок виключення дублювання при введенні первинних документів.

Фахівцями «РАСК. ІН-АГРО »poзроблені механізми обміну, що дозволяють:

  • при обмінах перетворити документи організацій бухгалтерського обліку в документи, які відповідають структурі підприємств в управлінському обліку групи Кусто-Агро
  • накопичити витрати з підміною (при необхідності) аналітики
  • виключити внутрішньогрупові взаєморозрахунки і при обміні замінити відповідні документи
  • розділити (при необхідності) облік за напрямками: тваринництво, рослинництво, садівництво, трейдинг, елеватори, логістика, переробка
  • закривати загальновиробничі витрати протягом року на витрати періоду (на фінансовий результат рахунку 79)
  • при необхідності підмінити рахунки обліку в базі УО, так як Плани рахунків БО та УУ відрізняються
  • управлінський план рахунків може бути доповнений додатковими рахунками
  • – для відображення операцій в базі управлінського обліку з аналітикою по господарствам (аналог організації в базі бухгалтерського обліку) реалізовано механізм проведення за рахунками бухгалтерського обліку по відокремленим підрозділам

Доопрацьовано механізм проведення по відокремленим підрозділам, що дозволило отримувати в бaзі управлінського обліку звіти по УО по господарствам (аналог організації в бухгалтерському обліку) і стандартні звіти по організаціям (з бухгалтерського обліку):

  • Оборотно-сальдова відомість по рахунку
  • Картка рахунку
  • Аналіз субконто
  • Аналіз рахунку

Для реалізації в бaзі управлінського обліку консолідованої звітності доопрацьований в рамках проекту механізма підсистеми «Бюджетування».

Після доопрацювання ця підсистема дозволяє фахівцям холдингу без залучення програмістів:

  • розробляти в системі нові звіти або вносити зміни в існуючі
  • визначати джерело даних, змінювати джерела даних, найменування, порядок рядків і полів звіту
  • отримувати дані з будь-якого періоду з можливістю збереження і друку таблиць
  • для кожної компанії налаштовувати індивідуальні джерела, використовувати дані одного звіту в іншому, копіювати структури звітів, джерела даних
  • вносити відсутню в 6aзі даних інформацію до звіту з ідентифікацією таких полів
  • при необхідності заповнення звітів по складному запиту з бази даних – передбачена можливість формування джерел даних через конструктор запитів

На даний момент фахівці «РАСК. ІН-АГРО» забезпечують консультаційну та технічну підтримку програмного продукту.

В результаті проєкту автоматизовані такі ділянки:

  • Управління грошовими коштами
  • Управління запасами
  • Управління замовленнями
  • Управління персоналом і розрахунок заробітної плати
  • Управління виробництвом
  • Управління продажами
  • Управління закупівлями
  • Облік основних засобів

Цікавить співробітництво?

Зв’яжіться з нами: