Побудова системи обліку і управління на підприємстві групи компаній “КУСТО АГРО”

Група «Кусто Агро»
Частина міжнародного холдингу Kusto Group, яка заснована для побудови вертикально-інтегрованої компанії в області аграрного сектора України. Бізнес «Кусто Агро» – це виробництво і реалізація продукції рослинництва”.




Про проєкт
Автоматизовано робочих місць: 50
Впровадження системи:
Управління виробничим підприємством
ІН-АГРО: Управління агрохолдингом. Корпоративне рішення
ТОВ “Елеваторна компанія” Кусто Агро” є замовником робіт по автоматизації бізнес-процесів на підприємствах групи” Кусто Агро”.
Керівництвом компанії було поставлено завдання по автоматизації бухгалтерського і податкового обліку з використанням системи “Управління виробничим підприємством” і галузевим рішенням “ІН-АГРО: Управління агрохолдингом. Корпоративне рішення”.
До початку проєкту на підприємстві використовували різні облікові системи, а також таблиці Excel.
В ході проєкту фахівці РАСК. ІН-АГРО виконали роботи:
- консультування з питань організації в новій системі єдиної методології обліку
- групове навчання користувачів і індивідуальні заняття на робочих місцях
- консультування з первинного налаштування нормативних та інших вихідних даних
- за участі фахівців Замовника проведені роботи по адаптації бізнес-процесів з метою їх реалізації в рамках функціоналу впроваджуваної системи
- доопрацювання окремих об’єктів під особливості деяких технологічних процедур
- – реалізовано два додаткових технічних завдання
В результаті створено єдиний інформаційний простір для бухгалтерського та управлінського обліку, що дозволяє істотно підвищити оперативність і якість обліку, а також формування звітності, а в цілому – поліпшити ефективність бізнес-процесів компанії, керованість та прозорість діяльності структурних підрозділів.
При побудові управлінського обліку були реалізовані обміни даними з базою регламентованого обліку, що дозволило істотно знизити трудові витрати за рахунок виключення дублювання при введенні первинних документів.
Фахівцями «РАСК. ІН-АГРО »poзроблені механізми обміну, що дозволяють:
- при обмінах перетворити документи організацій бухгалтерського обліку в документи, які відповідають структурі підприємств в управлінському обліку групи Кусто-Агро
- накопичити витрати з підміною (при необхідності) аналітики
- виключити внутрішньогрупові взаєморозрахунки і при обміні замінити відповідні документи
- розділити (при необхідності) облік за напрямками: тваринництво, рослинництво, садівництво, трейдинг, елеватори, логістика, переробка
- закривати загальновиробничі витрати протягом року на витрати періоду (на фінансовий результат рахунку 79)
- при необхідності підмінити рахунки обліку в базі УО, так як Плани рахунків БО та УУ відрізняються
- управлінський план рахунків може бути доповнений додатковими рахунками
- – для відображення операцій в базі управлінського обліку з аналітикою по господарствам (аналог організації в базі бухгалтерського обліку) реалізовано механізм проведення за рахунками бухгалтерського обліку по відокремленим підрозділам
Доопрацьовано механізм проведення по відокремленим підрозділам, що дозволило отримувати в бaзі управлінського обліку звіти по УО по господарствам (аналог організації в бухгалтерському обліку) і стандартні звіти по організаціям (з бухгалтерського обліку):
- Оборотно-сальдова відомість по рахунку
- Картка рахунку
- Аналіз субконто
- Аналіз рахунку
Для реалізації в бaзі управлінського обліку консолідованої звітності доопрацьований в рамках проекту механізма підсистеми «Бюджетування».
Після доопрацювання ця підсистема дозволяє фахівцям холдингу без залучення програмістів:
- розробляти в системі нові звіти або вносити зміни в існуючі
- визначати джерело даних, змінювати джерела даних, найменування, порядок рядків і полів звіту
- отримувати дані з будь-якого періоду з можливістю збереження і друку таблиць
- для кожної компанії налаштовувати індивідуальні джерела, використовувати дані одного звіту в іншому, копіювати структури звітів, джерела даних
- вносити відсутню в 6aзі даних інформацію до звіту з ідентифікацією таких полів
- при необхідності заповнення звітів по складному запиту з бази даних – передбачена можливість формування джерел даних через конструктор запитів
На даний момент фахівці «РАСК. ІН-АГРО» забезпечують консультаційну та технічну підтримку програмного продукту.
В результаті проєкту автоматизовані такі ділянки:
- Управління грошовими коштами
- Управління запасами
- Управління замовленнями
- Управління персоналом і розрахунок заробітної плати
- Управління виробництвом
- Управління продажами
- Управління закупівлями
- Облік основних засобів
Цікавить співробітництво?
Зв’яжіться з нами: