Головна/Каталог проектів/

Автоматизація обліку на ДП “Луцький КХП №2”

лого Луцький КХП

ДП “Луцький КХП №2”

Основні види діяльності : прийом, сушіння, очищення, зберігання та відвантаження зерна; виробництво борошна пшеничного вищого, першого і другого сортів, борошна житнього сіяного, обдирного, крупи манної, висівок.

Про проєкт

Автоматизовано робочих місць: 15

Впровадження системи: Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу для України

 

На підприємстві вели облік в “Бухгалтерія 8 для України”. З огляду на специфіку підприємства (елеватор) даної програми було замало для ведення бухгалтерського, податкового та кількісно-якісного обліку. В результаті підібрано програмний продукт: “Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу для України”.

Автоматизовано лабораторію і вагову. Автоматизовано розрахунок послуг зі зберігання та переробки. Проведено навчання персоналу Замовника.

Автоматизовано наступні функції:

  • Бухгалтерський і податковий облік
  • Розрахунки з контрагентами (в тому числі автоматичний розрахунок вартості наданих послуг, ведення взаєморозрахунків з власниками зерна, контроль розрахунку і виставляння послуг)
  • Облік основних засобів
  • Облік ТМЦ
  • Облік власного транспорту (шляхові та облікові листи, облік палива)
  • Торговельні операції
  • Управління продажами
  • Виробничі операції (переробка давальницької сировини, розрахунок фактичної собівартості, робота з рецептами, розрахунок виходу готової продукції борошномельного виробництва (форма 117), облік виробництва готової продукції борошномельного виробництва, фасування продукції)
  • Управління грошовими коштами (казначейство)
  • Кількісно-якісний облік (виписка товаро-транспортних накладних на ввезення, вивезення та внутрішнє переміщення зерна, формування журналів реєстрації зважувань, формування лабораторного журналу, аналіз якості зерна, робота з актами очищення / сушіння)
  • Кадровий облік
  • Розрахунок зарплати
  • Облік робочого часу
  • Облік договорів

Виконано наступні роботи:

  • консультації по вибору програмного забезпечення і варіантам його супроводу
  • продаж обраних програмних продуктів
  • доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • установка програмного забезпечення на комп’ютери замовника
  • збір і аналіз вимог замовника до автоматизованої паспортної системи
  • створення інтерфейсів і наборів прав користувачів
  • підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
  • початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • введення початкових залишків/допомога при введенні початкових залишків
  • перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • індивідуальне навчання в офісі замовника

Цікавить співробітництво?

Зв’яжіться з нами: