Головна/Каталог проектів/

Автоматизація обліку холдингу “Промінь-Агро”

лого Промінь агро

«Промінь Агро»

Група компаній, що стрімко розвивається; виробник сільськогосподарської продукції, широко відомої на українському ринку. Крім вирощування сільськогосподарських культур холдинг займається також прийомом, очищенням, сушінням і зберіганням зернових і олійних культур.

Про проєкт

Автоматизовано робочих місць: 90

Впровадження системи: Управління виробничим підприємством

 

Фахівцями “РАСК. ІН-АГРО” завершено впровадження “Управління виробничим підприємством для України” в агрохолдингу ТОВ “Промінь-Агро”. Запуск програми в промислову експлуатацію здійснено в 14 компаніях, які входять до складу холдингу. Інформаційна база розташована на технічному майданчику в офісі холдингу в Києві. Робота користувачів здійснюється в термінальному режимі.

Холдингу вдалося вирішити ряд основних завдань, таких як забезпечення ефективної роботи підприємств компанії в єдиній інформаційній системі, ведення обліку відповідно до НСБО, оперативне отримання звітності, консолідація даних на рівні холдингу.

Основними цілями проекту були впровадження єдиної облікової політики в ТОВ “Промінь-Агро” та у підприємствах, що входять до складу холдингу, а також побудова на її основі автоматизованої інформаційної системи бухгалтерського обліку.

Для реалізації зазначених цілей був відкритий проєкт, що складається з наступних етапів:

  • забезпечення технічної інфраструктури для реалізації проекту
  • розробка необхідної функціональності прикладного рішення
  • “Пілотний” запуск системи на одній польовий компанії Холдингу і в керуючій компанії
  • навчання ключових фахівців функціоналу розробленого прикладного рішення
  • впровадження прикладного рішення на підприємствах Холдингу

В якості генерального підрядника компанія «РАСК. ІН-АГРО» здійснювала управління проєктом, розробку функціональності, “пілотний” запуск системи, навчання ключових користувачів, створення і запуск Лінії консультацій користувачів.

Фахівцями компанії “РАСК. ІН-АГРО” впроваджені такі підсистеми:

  • Бухгалтерський і податковий облік
  • Розрахунок зарплати
  • Розрахунки з підзвітними особами
  • Кадровий облік
  • Взаєморозрахунки з постачальниками
  • Управління виробництвом
  • Розрахунок собівартості продукції
  • Облік основних засобів, розрахунок амортизації
  • Облік продажів ТМЦ
  • Взаєморозрахунки з покупцями
  • -Інтеграція з системою “клієнт-банк”

В даний момент система знаходяться в промисловій експлуатації.

В рамках проекту була проведена велика робота, вирішено багато технічних, організаційних, методологічних питань. Крім того, в ході проекту паралельно вирішувалися питання консолідації даних на рівні Холдингу, управління правами доступу, уніфікації та систематизації загальної довідкової інформації.

 

Цікавить співробітництво?

Зв’яжіться з нами: