Головна/Каталог проектів/

Оптимізація і автоматизація обліку і виробничих бізнес-процесів ТОВ «Сквирський комбінат хлібопродуктів»

лого Сквирський КХП

ТОВ «Сквирський комбінат хлібопродуктів»

Підприємство є одним з найбільших на Україні виробників гречаної крупи і борошна, вівсяних і гречаних пластівців, кукурудзяної крупи та борошна. Сьогодні комбінат переробляє більш ніж 5000 тонн зерна на місяць і більше 40% продукції експортується в країни Близького і далекого зарубіжжя.

Про проєкт

Автоматизовано робочих місць: 50

Впровадження системи: Бухгалтерія 8 для України

 

Етап 1

У середині 2009-го року виникла необхідність автоматизації кількісно-якісного, бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві. Було прийнято рішення впровадити на ПП «Бухгалтерія 8 для України» і доопрацювати його з урахуванням специфіки роботи елеватора.

В результаті впровадження автоматизовані наступні ділянки роботи підприємства:

  • Кадровий облік
  • Розрахунок зарплати
  • Регламентована звітність
  • Облік робочого часу
  • Облік приходу ТМЦ
  • Взаєморозрахунки з постачальниками
  • Управління складськими запасами
  • Управління даними про склад і структуру виробів, рецептуру
  • Облік витрат на виробництво
  • Розрахунок фактичної собівартості
  • Облік послуг виробничого характеру
  • Переробка давальницької сировини
  • Сертифікація якості сировини і продукції
  • Облік діяльності допоміжних виробництв
  • Облік продажів ТМЦ
  • Взаєморозрахунки з покупцями
  • Оптова торгівля
  • Роздрібна торгівля
  • Формування галузевої звітності
  • Облік експортно-імпортних операцій
  • Автоматизація бізнес -процесів

Етап 2

У січні 2015 року керівництвом «Сквирського комбінату хлібопродуктів» прийнято рішення щодо оптимізації та подальшої автоматизації двох важливих складових виробничої і комерційної діяльності підприємства:

  • автоматизація оперативного і бухгалтерського обліку виробничих бізнес-процесів з переробки сировини в рамках розширення функціонуючої на підприємстві системи обліку
  • автоматизації комерційної діяльності підприємства, що включає планування продажів і виробництва продукції, облік реалізації продукції, планування надходження грошових коштів і графік платежів за відвантажену продукцію
  • розвиток і вдосконалення системи було вирішено реалізувати на базі раніше запровадженого і експлуатованого програмного продукту “Бухгалтерія 8 для України”.

Були виконані консалтингові роботи:

  • Проведення обстеження
  • Опис виробничих бізнес-процесів з переробки сировини
  • Опис бізнес-процесів комерційної діяльності підприємства
  • Описи бізнес-процесів взаємодії виробничих служб і бухгалтерії підприємства
  • Оптимізації виробничих бізнес-процесів з переробки сировини і комерційної діяльності підприємства

В результаті виконання консалтингових робіт і доопрацювання існуючої системи обліку виробничі служби підприємства вирішили наступні завдання:

  • Відображення в системі передачі сировини в переробку
  • Відображення в системі випуску готової продукції
  • Відображення в кількісно-якісному обліку результатів переробки сировини
  • Автоматичне формування звітів: «Звіт про рух хлібопродуктів і тари на елеваторах і складах» (ф.37), «Відпустка сировини на переробку» (ф. 110), «Здача продукції з виробництва на склад» (ф.112), «Журнал оперативного контролю якості» (ф. 53), “Зведений журнал контролю якості (ф.58)”
  • Автоматичне виконання розрахунку місячних, квартальних, піврічних і річних 117 форм згідно з правилами організації ведення технологічного процесу на круп’яних заводах
  • Автоматичне відображення операцій переробки в бухгалтерському обліку за даними оперативного обліку
  • Автоматичний контроль відповідності між даними внесеними в оперативному обліку і даними внесеними в бухгалтерському обліку
  • Автоматичне планування виробництва готової продукції і продажів
  • Автоматичне планування надходження грошових коштів
  • Автоматичне формування графіку платежів
  • Автоматичне формування звіту “Аналіз заборгованостей”
  • Облік і автоматичний розподіл витрат на реалізацію
  • Формування план-фактного аналізу виробництва і продажів
  • Автоматичне формування звіту “Рентабельність продажів”

В рамках проекту були виконані наступні роботи:

  • розробка і реалізація технічного завдання на систему
  • навчання персоналу
  • підготовчі роботи (які включають, в тому числі, об’єднання діючої на підприємстві конфігурації з доробками системи згідно технічного завдання)
  • здача-приймання системи на контрольному прикладі
  • підготовчі роботи по налаштуванню системи перед введенням в промислову експлуатацію

В ході впровадження було автоматизовано ще 25 робочих місць.

В ході проєкту компанія «РАСК. ІН-АГРО»:

  • виконала об’єднання діючої на нашому підприємстві конфігурації з доробками системи згідно технічного завдання
  • провела індивідуальне та групове навчання співробітників
  • здійснила первинне налаштування прав користувачів в рамках типового функціоналу
  • за активної участі ключових фахівців підприємства адаптувала бізнес-процеси

20 серпня 2016р. система була здана в промислову експлуатацію, всього на підприємстві автоматизовано 50 робочих місць.

На даний момент в промислову експлуатацію впроваджено систему кількісно-якісного обліку зерна і затребуваний підприємством функціонал по автоматизації комерційної діяльності підприємства з органічною прив’язкою до діючої системи бухгалтерського та податкового обліку.

Впровадження проводилися в рамках проєкту комплексної автоматизації бізнес-процесів, що включає етап консалтингу і наступні етапи автоматизації бізнес-процесів і впровадження на базі рішення “Бухгалтерія 8 для України”.

Цікавить співробітництво?

Зв’яжіться з нами: