Головна/Каталог проектів/

Автоматизація обліку ТОВ «Три Стар»

лого Три Стар

Компанія «Три Стар»

Великий виробник кондитерських виробів, який є одним з провідних українських підприємств на ринку харчової продукції та який орієнтований на безперервний процес переробки с / г продукції та реалізації готової продукції.

Про проєкт

Автоматизовано робочих місць: 300

Впровадження системи:
Управління виробничим підприємством для України
ІН-АГРО: Управління агрохолдингом. Корпоративне рішення
ІН-АГРО: Управління елеватором для України

 

Восени 2015р. керівництвом ТОВ «Три Стар» поставлена ​​задача по автоматизації податкового, управлінського і оперативного обліку із застосуванням типового програмного продукту «Управління виробничим підприємством для України».

Вибір за основу нової інформаційної системи продукту «Управління виробничим підприємством для України» з галузевими продуктами «ІН-АГРО: Управління агрохолдингом. Комплексне корпоративне рішення» і «ІН-АГРО: Управління елеватором для України» автоматично вирішував більшість питань, що накопичилися, дозволяв організувати єдиний інформаційний простір, з метою підвищення достовірності даних для прийняття керівництвом управлінських рішень.

В рамках проєкту по кожному з напрямків автоматизації («Виробництво») виконані наступні етапи:

  • Визначення та узгодження єдиної Методології обліку
  • Навчання персоналу
  • Підготовчі роботи (розгортання бази, первинні настройки, формування НДІ відповідно до нової облікової політики, перенесення початкових залишків, інше)
  • Тестова експлуатація підсистеми
  • Запуск в промислову експлуатацію
  • Доопрацювання окремих підсистем і розробка нових підсистем (у відповідності до ТЗ)

В рамках проєкту запропоновані і реалізовані важливі рішення в частині поліпшення оперативності та якості обліку, підвищення ефективності бізнес-процесів, підвищення керованості та прозорості діяльності підприємств за рахунок створення єдиної інфраструктури (ІТ-інфраструктури) і з максимальним використанням типових механізмів.

В ході проєкту фахівці РАСК. ІН-АГРО виконали роботи:

  • проконсультували з питань організації в новій системі єдиної Методології обліку
  • провели групове навчання співробітників та індивідуальні заняття з багатьма користувачами
  • проконсультували в проведенні первинної настройки нормативних та інших вихідних даних в рамках типового функціоналу
  • за участю ключових фахівців провели консалтинговий аналіз бізнес-процесів з метою їх адаптації в рамках типового функціоналу впроваджуваної системи, мінімізувавши при цьому кількість доробок з бухгалтерського та податкового обліку
  • виконали розробку нових підсистем і доопрацювання окремих об’єктів ІВ під особливості деяких технологічних процедур

Роботи по проєкту розпочаті в кінці жовтня 2015 року, а в кінці липня 2016р. підсистема запущена в промислову експлуатацію. Всього було автоматизовано 8 підприємств і центральний офіс Замовника (загальна кількість роб.місць – понад 300).

В результаті створено єдиний інформаційний простір для бухгалтерського і управлінського обліків, що дозволяє істотно підвищити оперативність і якість обліку, а також формування звітності, а в цілому – поліпшити ефективність бізнес-процесів компанії, керованість і прозорість діяльності структурних підрозділів.

Спеціалістами “РАСК. ІН-АГРО” також проведено:

  • індивідуальне та групове навчання користувачів системи з ведення податкового, бухгалтерського і кількісно-якісного обліку щодо закриття періоду
  • дослідна експлуатація системи

Цікавить співробітництво?

Зв’яжіться з нами: