Головна/Каталог проектів/

Впровадження системи обліку в ТОВ “Українське зерно”

лого Українське зерно

ТОВ «Українське зерно»

Компанія входить до складу холдингу «Інтер-Єдність» і є одним з найбільших в Україні виробників і продавців готових комбікормів для сільськогосподарських тварин. Підприємство випускає продукцію під торговими марками «Щедра Нива», «BestMix», «Топ-Корм», «Еко», «Просто корм», «MAX Ефект» та ін.

Про проєкт

Автоматизовано робочих місць: 50
Впровадження системи:
Управління виробничим підприємством для України
ІН-АГРО: Управління елеватором для України
RASK: ВРМS. Казначейство

 

Восени 2016р. перед керівництвом ТОВ «Українське зерно» стояло завдання по автоматизації бухгалтерського, управлінського і оперативного обліку. В результаті пошуку і аналізу представлених на ринку рішень Замовник вибрав за основу нової інформаційної системи продукти «Управління виробничим підприємством» і галузеве рішення «ІН-АГРО: Управління елеватором».

До початку проєкту співробітники компанії використовували облікові системи на базі продуктів «1С:Підприємство 7» (зі значними доробками).

Виконавцем для виконання робіт по впровадженню нової інформаційної системи була обрана компанія «РАСК. ІН-АГРО», так як має багаторічний досвід розробки та впровадження систем обліку на промислових підприємствах і позитивні відгуки клієнтів.

В рамках проєкту фахівцями «РАСК. ІН-АГРО» виконані наступні роботи:

  • визначення та узгодження єдиної методології обліку
  • проведення групового навчання співробітників та індивідуальних занять для користувачів нової системи
  • підготовчі роботи (розгортання бази, первинні налаштування, структурування НДІ, перенесення початкових залишків, інше)
  • проведено аналіз бізнес-процесів з метою їх адаптації в рамках типового функціоналу впроваджуваної системи, при цьому кількість доробок було мінімізовано
  • виконані розробки нових підсистем і доопрацювання окремих об’єктів системи під особливості деяких технологічних процедур
  • проведено запуск в промислову експлуатацію

В даний момент роботи по проекту завершені. В результаті Замовник отримав програмний продукт, який дозволяє реалізувати облікову політику в області бухгалтерського, податкового та оперативного обліку – в рамках єдиного інформаційного простору.

Система запущена в промислову експлуатацію 20 травня 2018 р. Всього автоматизовано 50 робочих місць.

В рамках проєкту автоматизовано бухгалтерський і податковий облік, включаючи:

  • кількісно-якісний облік зерна
  • розрахунок зарплати
  • кадровий облік
  • розрахунок собівартості
  • взаєморозрахунки з постачальниками, покупцями і підзвітними особами
  • облік запасів

В результаті створено єдиний інформаційний простір для бухгалтерського, податкового та оперативного обліку, що дозволило істотно підвищити оперативність і якість обліку, своєчасно формувати звітність, істотно знизити трудомісткість облікових операцій на всіх ділянках. В цілому використання нової системи дозволило поліпшити ефективність бізнес-процесів компанії, керованість та інформативність діяльності структурних підрозділів.

У серпні 2019 року замовник звернувся до нас із завданням автоматизувати процеси казначейства. Стартував проєкт, в результаті якого впроваджено рішення “RASK: ВРМS. Казначейство”.

За допомогою даного рішення були автоматизовано процеси узгодження заявок на витрату коштів. Рішення легко налаштовується без залучення програмістів і дозволяє оперативно узгоджувати заявки через месенджер Telegram.

Фахівці “РАСК. ІН-АГРО” провели навчання користувачів по роботі з даним продуктом.

Цікавить співробітництво?

Зв’яжіться з нами: