
ТОВ “ВЕРЕС”
Підприємство обробляє землю на площі 12000 га, володіє потужностями для прийому, переробки і зберігання сільськогосподарської господарської продукції об’ємом 75 000 тонн зерна. Створення комплексної системи обліку на підприємствах ТОВ “ВЕРЕС”.



Про проєкт
Автоматизовано робочих місць: 50
Впровадження системи:
Управління виробничим підприємством
“ІН-АГРО: Управління агрохолдингом. Комплексне рішення”
“ІН-АГРО: Управління елеватором”
ТОВ «Верес» є замовником робіт по автоматизації бізнес-процесів на підприємствах компанії (центральний офіс і філії).
До початку проєкту фахівці ТОВ «Верес» протягом багатьох років використовували різні облікові системи, а також електронні таблиці в форматі MS Excel.
Керівництвом підприємства було поставлено завдання автоматизації обліку і управління за допомогою єдиної комплексної ІТ-системи.
За основу нової системи обрано програмний продукт «Управління виробничим підприємством» і галузеві рішення «ІН-АГРО: Управління агрохолдингом. Корпоративне рішення» і «ІН-АГРО: Управління елеватором».
В рамках проєкту були виконані наступні етапи:
- Визначення та узгодження єдиної методології обліку
- Навчання персоналу
- Підготовчі роботи (розгортання бази, первинні настройки, перенесення початкових залишків, інше)
- Дослідна експлуатація підсистеми (протягом одного звітного періоду)
- Запуск в промислову експлуатацію
- Впровадження кількісно-якісного обліку
- Впровадження техніко-економічного планування в рослинництві
- Впровадження підсистеми «Бюджетування»
- Доопрацювання окремих об’єктів підсистеми (согласно ТЗ)
Фахівцями «РАСК. ІН-АГРО» спільно з Замовником реалізовані важливі рішення в частині поліпшення оперативності та якості обліку, підвищення ефективності бізнес-процесів, підвищення керованості та прозорості діяльності організації за рахунок створення єдиної інфраструктури (ІТ-інфраструктури).
В даний момент роботи по проєкту завершені. Фахівці компанії «РАСК. ІН-АГРО» забезпечують консультації та технічну підтримку програмного продукту.
В ході проєкту компанія «РАСК. ІН-АГРО»:
- проконсультувала з питань організації в новій системі єдиної методології обліку
- провела групове навчання співробітників та індивідуальні заняття з багатьма користувачами
- проконсультувала в проведенні первинної настройки нормативних та інших вихідних даних в рамках типового функціоналу
- за активної участі наших ключових фахівців адаптувала наші бізнес-процеси з метою їх реалізації в рамках типового функціоналу впроваджуваної системи, мінімізувавши при цьому кількість доробок з бухгалтерського та податкового обліку
- виконала доопрацювання окремих об’єктів підсистеми – під особливості деяких технологічних процедур
Важливими складовими успішності проекту є створення Виконавцем і Замовником спільної високопрофесійної команди, що включає методистів та інших фахівців високого рівня, професійне управління проєктом, чітке визначення цілей проекту і цілеспрямована мобілізація всіх учасників проєкту на досягнення цілей проєкту і отримання якісного продукту при неухильному дотриманні план-графіка робіт по проєкту.
Всього було автоматизовано 5 філій і Центральний офіс Замовника.
В результаті створено єдиний інформаційний простір для Бухгалтерського і Управлінського обліку, що дозволяє істотно підвищити оперативність і якість обліку, а також формування звітності, а в цілому – поліпшити ефективність бізнес-процесів компанії, керованість і прозорість діяльності структурних підрозділів.
Цікавить співробітництво?
Зв’яжіться з нами: