Створення єдиної системи обліку та управління в ТОВ «СХК «Вінницька промислова група»

«Вінницька аграрно-промислова група»
Вертикально інтегрована група компаній, яка має в своєму розпорядженні: земельний банк близько 50 тис. гектар орних земель; 4 сертифіковані елеватори загальною потужністю зберігання 250 тис. тонн.


Про проєкт
Автоматизовано робочих місць: 60
Впровадження системи:
Управління виробничим підприємством
ІН-АГРО: Управління агрохолдингом. Корпоративне рішення
ІН-АГРО: Управління елеватором
До початку проєкту фахівці підприємства використовували різні облікові системи, а також електронні таблиці MS Excel.
У першому кварталі 2018 р керівництвом ТОВ «СХК«Вінницька промислова група» була поставлена задача по автоматизації бухгалтерського і податкового обліку та обліку виробництва в рамках єдиного інформаційного простору.
За основу нової системи було обрано продукт «Управління виробничим підприємством» і галузеві рішення «ІН-АГРО: Управління агрохолдингом. Корпоративне рішення» і «ІН-АГРО: Управління елеватором».
Виконавцем для виконання робіт було обрано компанію «РАСК. ІН-АГРО» – завдяки її досвіду і високій кваліфікації співробітників в області розробки галузевих рішень для управління і обліку, оптимізації операційної діяльності компаній, організації ефективного розподілу і використання ресурсів.
Для запуску продукту була обрана технологія «проєктного впровадження» і стратегія впровадження «Як є», з подальшим доопрацюванням окремих об’єктів системи відповідно до технічних завдань.
Проєкт складався з наступних етапів:
- навчання персоналу
- підготовчі роботи (розгортання бази, первинні налаштування, перенесення начальних залишків)
- дослідна експлуатація системи на звітному періоді “Январь 2018”
- доопрацювання окремих об’єктів підсистеми (у відповідності до ТЗ)
Фахівцями «ІН-АГРО» були виконані наступні роботи:
- консультації з питань організації в новій системі єдиної методології обліку
- групове навчання користувачів і індивідуальні заняття на робочих місцях
- первинні налаштування нормативних та інших вихідних даних в рамках типового функціоналу
- адаптація бізнес-процесів з метою їх реалізації в рамках типового функціоналу впроваджуваної – системи, мінімізувавши при цьому кількість доробок з бухгалтерського та податкового обліку
- доопрацювання окремих об’єктів підсистеми під особливості деяких технологічних процедур
Роботи по проєкту були розпочато 19 лютого 2018 року і закінчено 12 червня 2018 року. Замовником були прийняті всі роботи, система запущена в промислову експлуатацію. На підприємстві автоматизовано понад 60 робочих місць.
В даний момент роботи по проекту завершені. Фахівці «РАСК. ІН-АГРО» забезпечують консультації та технічну підтримку програмного продукту.
Цікавить співробітництво?
Зв’яжіться з нами: