Головна/Каталог проектів/

Побудова єдиної системи обліку на підприємстві ТОВ СГП «Ім. Воловікова»

лого ім. Воловікова

ТОВ «Ім. Воловікова»

Підприємство засноване в серпні 2001 року і спеціалізується на вирощуванні зернових, технічних та інших культур; розведенні великої рогатої худоби; наданні сільськогосподарських послуг; виробництві молочних продуктів; роздрібній торгівлі молоком і молочними продуктами.

Про проєкт

Автоматизовано робочих місць: 41

Впровадження системи:
Управління виробничим підприємством
ІН-АГРО: Управління агрохолдингом. Корпоративне рішення

 

Керівництвом ТОВ СГП «Ім. Воловікова» була поставлена ​​задача автоматизації бухгалтерського, податкового обліку, розрахунку заробітної плати і виплат співробітникам, обліку рослинництва і тваринництва, обліку автотранспорту і сільськогосподарської техніки, оренди землі.

За основу для нової системи були обрані продукти “Управління виробничим підприємством для України” і галузевий програмний продукт “ІН-АГРО: Управління агрохолдингом. Корпоративне рішення”, тому що в комплексі вони дозволяли вирішити поставлені завдання з урахуванням специфіки підприємства.

Компанія «Ім. Воловікова» протягом кількох попередніх років використовувала спеціалізовану програму іншого розробника, функціоналу якої з розвитком детальності стало недостатньо.

Підрядником для виконання робіт по впровадженню системи була обрана компанія «РАСК. ІН-АГРО» – розробник систем для агропромислових підприємств. Визначальними факторами при виборі підрядника були: досвід компанії у впровадженні обраних програмних продуктів в агрохолдингах України і кваліфікація співробітників.

В рамках проєкту були виконані наступні роботи:

  • обстеження
  • установка програмного забезпечення
  • проведення індивідуального і групового навчання співробітників; розробка програмного забезпечення для автоматичного перенесення довідників і залишків з діючих облікових систем у нову систему
  • розробка технічного завдання
  • доробка системи, згідно з технічним завданням, тестова експлуатація та запуск системи в промислову експлуатацію

Система була здана в промислову експлуатацію в лютому 2015 року, автоматизовано 41 робоче місце користувача.

В ході проєкту автоматизовані:

  • Бухгалтерський і податковий облік
  • Облік транспорту та сільгосптехніки
  • Облік виробничої діяльності рослинництва
  • Облік виробничої діяльності тваринництва
  • Техніко-економічне планування рослинництво
  • Техніко-економічне планування тваринництво
  • Казначейство

В результаті проєкту підприємство отримало:

  • працюючу систему для консолідації даних регламентованого та управлінського обліку
  • достовірну аналітичну звітність про структуру витрат компанії
  • скорочення часу на формування регламентованої звітності
  • скорочення часу на формування консолідованої і управлінської звітності
  • контроль і формування фактичної собівартості з мінімальним впливом людського фактора
  • працюючу систему для планування діяльності компанії
  • прозорість і контроль виробничих процесів
  • підвищення ефективності використання ресурсів компанії

Цікавить співробітництво?

Зв’яжіться з нами: