Створення єдиної системи для ведення обліку та консолідації даних для холдингу “Золотий світанок”

Холдинг «Золотий Світанок»
Провідний український аграрний холдинг, трейдер категорії «А». Сфера діяльності – виробництво і реалізація сільськогосподарської продукції: пшениці, кукурудзи, ячменю, ріпаку, соняшнику та сої; надання послуг зі зберігання зернових і олійних культур на сучасних елеваторах.

Про проєкт
Автоматизовано робочих місць: 103
Впровадження системи: Управління виробничим підприємством
Фахівцями центру компетенції з виробництва ПП “РАСК. ІН АГРО” завершено впровадження ПП “Управління виробничим підприємством для України” в агрохолдингу ТОВ “Золотий Світанок”.
Холдингу вдалося вирішити ряд основних завдань, таких як забезпечення ефективної роботи підприємств компанії в єдиній інформаційній системі, ведення обліку відповідно до НСБО, оперативне отримання звітності, консолідація даних на рівні Холдингу.
Основними цілями проєкту були впровадження єдиної облікової політики в ТОВ “Золотий Світанок” і у підприємствах, що входять до Холдингу, а також побудова на її основі автоматизованої інформаційної системи бухгалтерського обліку.
Для реалізації зазначених цілей було відкрито проєкт, що складається з наступних етапів:
- забезпечення технічної інфраструктури для реалізації проєкту;
- розробка необхідної функціональності прикладного рішення на базі ПП “Управління виробничим підприємством для України”;
- “пілотний” запуск системи на одному з підприємств Холдингу;
- навчання ключових фахівців функціоналу розробленого прикладного рішення;
- впровадження прикладного рішення на підприємствах Холдингу.
В якості генерального підрядника компанія «РАСК. ІН-АГРО» здійснювала управління проектом і підрядами, розробку функціональності, навчання ключових користувачів, створення і запуск Лінії консультацій користувачів Холдингу. Впровадження системи на підприємствах Холдингу, крім співробітників «РАСК. ІН-АГРО» здійснювали фахівці холдингу і партнер.
Впроваджені такі підсистеми:
- Бухгалтерський облік;
- Податковий облік;
- Розрахунок зарплати;
- Управління грошовими коштами;
- Розрахунки з підзвітними особами;
- Кадровий облік;
- Взаєморозрахунки з постачальниками;
- Управління складськими запасами;
- Управління виробництвом;
- Розрахунок собівартості продукції;
- Облік основних засобів, розрахунок амортизації;
- Облік продажів ТМЦ;
- Взаєморозрахунки з покупцями;
- Інтеграція з системою “клієнт-банк”;
- Механізм розподілених баз даних;
- В даний момент вони знаходяться в промисловій експлуатації.
В рамках проєкту була проведена велика робота, вирішено багато технічних, організаційних, методологічних питань. Крім того, в ході проєкту паралельно вирішувалися питання консолідації даних на рівні Холдингу, управління правами доступу, уніфікації та систематизації загальної довідкової інформації.
Проєкт реалізовано на підприємствах Холдингу: “Золотий світанок”, ТОВ “ЛатАгроІнвест”, ТОВ “АгроЛатІнвест”, ТОВ “Агротоп”, ТОВ “УкрЛатАгро”, ТОВ “Орильколатінвест”, елеватор “Власівський мірошник”, елеватор “Сорочанський мірошник”.
Цікавить співробітництво?
Зв’яжіться з нами: