Головна/Новини/

Вийшло оновлення “Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу для України” (версія 1.2.48.1)

Вийшло оновлення “Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу для України” (версія 1.2.48.1)

12 грудня 2018

Нове у версії 1.2.48.1 “Бухгалтерія елеватора, млина и комбікормового заводу для України”

Облік ПДВ

Нові форми податкових документів

Реалізовано заповнення податкової накладної та Додатка 2 до неї відповідно до наказу Мінфіну № 763 від 17.09.2018.

Документи будуть формуватися за новою формою, починаючи з 01.12.2018 р, незалежно від дати виписки документів.

Реалізовано заповнення нової колонки «Сума податку на додану вартість» розділу Б Податкової накладної та Додатка 2 до неї. Сума ПДВ з точністю до 6 знаків після коми розраховується «на льоту» під час вивантаження податкового документа.

Як і при виписці податкових документів за формою, що діяла раніше, рекомендується включати прапор “авторозрахунок ПДВ”. При включеному прапорі суми ПДВ в розділі А документа визначаються виходячи з обсягів поставки по документу в цілому.

Реалізовано заповнення Податкових номерів постачальника і покупця в заголовку податкових документів. У разі поставки філії, податковий код головного підприємства покупця вказується в довіднику Контрагенти в складі “Коду філії для відправки податкових документів”.

Визначення номера рядка Податкової накладної

Додана колонка “Номер рядка НН”. Номер рядка використовується при вивантаженні документа в сервіс FREDO або xml-файл при друку. Таким чином, забезпечується зберігання в інформаційній базі Податкової накладної, рядки якої повністю відповідають рядкам документа, зареєстрованого в ЄРПН.
Номери рядків НН визначаються автоматично при записі документа. Змінювати їх вручну рекомендується тільки у виняткових випадках, наприклад, для створення двох рядків з однаковою номенклатурою і ціною.

Ручна зміна номерів рядків можлива після натискання кнопки “Дозволити редагування номера рядка”. При записі документа перевіряється коректність ручного заповнення номерів рядків. У разі некоректного заповнення (один номер рядка різної номенклатури або різних цін однієї номенклатури, ненаскрізна нумерація) проводиться автоматична нумерація рядків.

ВАЖЛИВО!

Нумерація рядків при вивантаженні (друці) документа не проводиться. Податкові накладні, виписані до 01.12.2018, перед вивантаженням необхідно перезаписати. Також потрібно перезаписати Податкові накладні, виписані до 01.12.2018, для виписки Додатків 2 до них.

ВАЖЛИВО!

Індивідуальні Податкові накладні на перевищення бази оподаткування над ціною поставки, які виписуються одночасно з Податковою накладною покупцю, зберігаються для сумісності з попередніми версіями. Нумерація рядків в таких податкових накладних не проводиться. Рекомендується виписувати зведені Податкові накладні, вид операції “Зведена на перевищення бази над ціною поставки”.

Перетворення Додатка 2 до Податкової накладної

Порядок описує нові правила виписки Додатку 2. Виписка П2 за цими правилами виконується наступним чином: П2 формуються, в т.ч. автоматично, за старими правилами; по кнопці “Перетворення” проводиться переформатування П2 за новими правилами.
Порядок виписки і перетворення П2 докладно описаний в статті “Формування Додатку 2 до податкової накладної” на порталі ІТС в розділі методичної підтримки Прикладні рішення для госпрозрахункових підприємств – Бухгалтерія для України – Редакція 1.2 – Податковий облік – облік ПДВ.

Документи для розрахунків з ФСС

Вивантаження в “FREDO Звіт”

Реалізоване вивантаження в “FREDO Звіт” документів “Заява-розрахунок до ФСС” і “Підтвердження виплат ФСС”. Вивантаження здійснюється безпосередньо з самих документів.

ВАЖЛИВО!

Для коректної вивантаження документів необхідно заповнити реквізит “Номер реєстрації ФСС України” в регістрі відомостей “Коди організації”.

Інформація про суми пільг постраждалим від аварії на ЧАЕС

У документі “Заява-розрахунок до ФСС” реалізована можливість введення інформації про суми пільг постраждалим від аварії на ЧАЕС для виведення в друковану форму заявки і вивантаження в “FREDO Звіт”.

Облік страхового стажу

У конфігурації реалізований новий механізм урахування страхового стажу для розрахунку нарахувань за лікарняним листком.

Програми документ “Введення відомостей для розрахунку страхового стажу”, який дозволяє зареєструвати інформацію про страховий стаж співробітників за даними реєстру застрахованих осіб ПФУ. Дані про страховий стаж в документі можуть бути внесені як помісячно, так і підсумковими значеннями за кожен рік. Слід врахувати, що для розрахунку страхового стажу за останні 12 місяців для нового прийнятого співробітника дані про стаж за останній рік повинні бути введені обов’язково щомісяця.

Дані про початковий страховий стаж співробітника тепер слід вносити не на дату прийому на роботу, а на дату до самого раннього періоду за даними документів “Введення відомостей для розрахунку страхового стажу”. Початковий стаж на більш пізню дату буде проігнорований при розрахунку.

Для співробітників, за якими не реєструвалися дані про страховий стаж документом, розрахунок загального стажу буде проводитися так само, як проводився раніше.

У документі “Нарахування за лікарняним листком” реалізована друкована форма для розшифровки інформації про розрахунок загального страхового стажу та страхового стажу за останні 12 місяців.

15.09.2021

Продукт "ІН-АГРО: Комплексне управління агрохолдингом" отримав сертифікат "Сумісно з програмами BAS"

Читати більше

14.09.2021

РАСК. ІН-АГРО на Партнерському семінарі Спілки Автоматизаторів Бізнесу

Читати більше

07.09.2021

Новий супровід! 300 хвилин БЕЗКОШТОВНИХ консультацій в місяць

Читати більше

Виникли питання?

Залишайте заявку на консультацію спеціаліста